Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Får jeg velge sete først da? :lol:

iPhonen er klar for live rapporter ... dere som ikke har meldt dere på vet ikke hva dere går glipp av .... dere kommer til å angre dypt .....

Det kan jeg skrive under paa, MOW.

Vi har solgt 154 seter av totalt 229 naa, mens 25 seter er reservert for presse og flyselskapene, saa enda godt med plass.. Salget har gaatt tregt de siste to doegnene med kun 3 bestillinger hver dag.

Bekreftet i dag: En av verdens mest respekterte reiselivsjournalister, Scott McCartney kjoepte sin billett i dag via www.starmegado.com Vi er ogsaa nesten i maal med aa faa med Peter Greenberg, karen som laget den geniale dokumentaren om American Airlines (fra 2006). Det blir enten en times dokumentar paa CBS som blir syndicate over hele verden eller ett innslag paa 60 minutes!

Mer og mer av programmet bekreftes daglig og det kommer til aa bli litt av en tur.

Men vi har som sagt mellom 40-50 seter igjen, dersom noen har noen gode ideer eller vet om noen som kanskje kunne vaere interessert, setter jeg meget stor pris paa hjelp til aa fylle opp 757en vaar.

Hvordan ligger det an økonomisk? Går det i null dette?

Nei, vi trenger nok en del sjeler til for aa gaa i null. Begynner aa naerme oss aa gaa i null for aa betale for charteren, det klarer vi. Men vi har jo lovet en litt spesiell catering + diverse kost som maaltider underveis som blakke flyselskaper kun sponser deler av. For at dette skal foeles komfortabelt for meg, trenger vi rundt 25 mann til

Hei,

Noe nytt of SAS bonus for de som blir med?

MVH
Knut Erik

Ikke noe nytt, dessverre, men vi har satt en deadline for dem aa komme tilbake. Vi har ett moete med alle selskapene via telefon i slutten av neste uke. Da vil vi ihvertfall faa ett ja eller nei. Sterke krefter jobber for aa faa det til i SAS, vi faar se om de lykkes

Heisann folkens,

Her er en oversikt over de som er på lista som ikke har gitt tilbakemelding eller betalt. Vennligst gi beskjed om du skal være med eller ikke så vi kan få vasket lista

3tflyer
AirbusTero
andre1970
Andrev
Blackbird
Blubird
DonRuud
ds_osl
Dyflyer
egon.olsen
Ezeiza
Ezeiza_p01
Ezeiza_p02
Ezeiza_p03
FlightDeck
FlightDeck_p01
FlyHi
Gakke
GFL
Grindstein
Hickok
Holmion
ILS2
jcnorway
jcnorway_p01
KennethGS
KristianH
Laurenz
LCH78
litt-amator
LN-FHU
LN-FOC
LN-FOC_p01
LN-KRF
LN-RMX
LN-RUV
LNv22
LNv22_p01
LTH
Luten25
Martin
Molinari
Molinari_p01
Molinari_p02
Molinari_p03
OSLflyer
PC
pgaa
pgur
ph-ndr
princecharming
princecharming_p01
raskefot
RH
Roxman
Skyteam
Spanair
Stistens
Stistens_p01
Thomas_B
Thore T
Vede

Jeg er med (påmeldt via Flyertalk antar jeg siden jeg ikke er listet over). Charter-flight er nå bestilt og betalt.

Jeg (+1) har dessverre feilberegnet hvor mye ferie vi hadde igjen... Må derfor melde pass :headbang
Har du hørt om ubetalt ferie?? :rolleyes:

Jeg er med (påmeldt via Flyertalk antar jeg siden jeg ikke er listet over). Charter-flight er nå bestilt og betalt.

Glimrende. Betaling mottatt. Da mangler vi kun 17 pers for at kalaset skal gå i 0 :drink:up:

:72: Kjedelig, men melder pass, da det har dukket opp en del andre (reise)planer framover, så har prioritert litt annerledes mht feriedager og kronasje enn jeg tenkte for noen måneder siden. Jeg fortjener å angre på dette.

Må melde pass jeg å, grunnet det passer dårlig med jobben akkurat på de dagene viser det seg nå..

Er en tragedie å måtte melde avbud, for dette er ikke no man får sjansen til hver dag :( :( .. Blir sikkert en opplevelse for de som er så heldig å få oppleve dette disse dagene i November :)

Det ser ut til at det blir flere som hopper av enn det du regnet med i vinter/vår, Tommy. Kanskje like greit at LH ikke hadde noe widebodyer tilgjengelig...

Skulle gjerne vært med selv, men de datoene passer utrolig dårlig i forhold til jobben!! Regner med at det er litt sent å flytte arrangementet nå, sånn bare for meg? ;)

Men neste gang.....

BF:cool2

Back