Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Takk til både Someone og MOW for info jeg selvsagt burde ha tenkt på selv... Har hatt det travelt med andre ting denne uka, men nå blir det en rolig lørdag og ting skal komme i boks.

Takk til både Someone og MOW for info jeg selvsagt burde ha tenkt på selv... Har hatt det travelt med andre ting denne uka, men nå blir det en rolig lørdag og ting skal komme i boks.

Bare husk å bruk linken her på siden så støttet du forumdriften samtidig :)

Da var det booket!

Bra man ikke har dårlige nerver når man skal benytte paypal med nytt kort......

Booket 2 billetter 01.09 men har ikke fått noen bekreftelse fra starmegado/oliver, kun den vanlige "receipt for your payment..." fra paypal?

Håper det har blitt registrert at jeg har kjøpt billetter?

Du har fått like mye som oss andre .. ;)

Kom igen folkens - kanskje klarer vi å bli flere enn disse storkjeftene fra Flyertalk ... :lol:

Jeg regner med / håper på at vi kan få velge M&M i stede hvis det skulle vise seg at EB ikke vil være med på "morroa".

Last edited:
Da har jeg også fått meldt meg på og bestilt hotell og returfly på fredagskvelden. Gleder meg til dette. Har ikke fått blitt med på noen Scanair arrangemener før så det blir moro å treffe dere.

Håper det blir mange fra Scanair!

Hva er status for oss som har en sånn plastgreie fra SAS?

(aka, EB poeng?)

Akkurat hjemkommet fra ferie og har akkurat sendt en reminder til både SAS og United.

Dersom de sier nei, er det jo alltids BD og evt LH. BD er jo jaggumeg nesten sølvkort oppnådd bare på denne turen og sølv hos BD er faktisk verdt mer enn EBS...

Kommer tilbake så snart jeg hører noe.

Vi har nå satt en deadline for billettering, 21. september, (neste mandag) kl 2300 norsk tid.

Salget går tregere enn forventet og kun 1/3 av de som var interesserte har kjøpt billetter. Vi må selge 59 flere seter for å gå break even, det kommer ca. 5 bestillinger daglig, så jeg håper det skal gå greit.

Så dersom du ønsker å være med, vennligst hiv deg rundt og bestill nå!

For de som prøver å bestille --- starmegado.com er nede til ca 1900 norsk tid pga serverproblemer .... hold ut!

Dørene lukkes

Den 23. september ved midnatt norsk tid vil bookingen for charteren stenge.

Til nå har 15 Scanair medlemmer booket og betalt av totalt 69 interesserte.

Håper flere benytter sjansen for å melde seg på en opplevelse for livet og bestiller via www.starmegado.com

PS! Eventen er åpen for alle. Dersom du kjenner noen som kan være interessert, vennligst be dem ta kontakt. Vi har fortsatt 45 av 229 seter igjen.
På forhånd takk

Back