Får håpe det er igjen billetter om 2 dager. Nytt kort som må vailiders gjennom Paypal (2-3 dager).
Vi får satse på billettene varer noen dager til. Har (selvfølgelig) rota bort mail med brukernavn/passord, så nytt er etterspurt for et par dager siden. Det dukker vel opp, etterhvert...
Logget meg inn for bestilling i dag og alt gikk fint, men PayPal ville ikke hjelpe meg heller. Prøver igjen i morgen, men vi har ikke fått svar på hva det vil koste å fly tilbake fra Frankfurt fredag kveld?
Hvis det ikke kan tilbys til en rabbatert billett, er ikke turen aktuell for meg.
After the program has ended on Friday, we are adding an optional slumberparty at Seeheim. You will have to pay for a room, but it will be a nominal fee.
More details later. If you want to join us a Seeheim, please send us an e-mail at airbusdo@gmail.com
More here: http://www.lh-seeheim.de/en/
Logget meg inn for bestilling i dag og alt gikk fint, men PayPal ville ikke hjelpe meg heller. Prøver igjen i morgen, men vi har ikke fått svar på hva det vil koste å fly tilbake fra Frankfurt fredag kveld?
Hvis det ikke kan tilbys til en rabbatert billett, er ikke turen aktuell for meg.
Jeg ga opp å vente på SAS og kjøpte en billett til 650kr istedet. Hvilket jeg vil si er billig
En venn i Nigeria har også tilbudt seg å hjelpe med hvitva.... betalingsformidlingen. :love
Dere som har bestilt hjemreise lørdag, hvilken flight til OSL har dere booket? Litt usikker på om det er nødvendig å vente helt til 20.15.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.