Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Natt til lørdag blir det vel sleepover en eller annen plass. Det ble spekulert i en eller annen plass, men husker ikke hva det var.

Tommy, hvordan blir det med tilslutningsbilletter (SVG-OSL og FRA-SVG) med Sas? Bør vi finne selv, eller vente?

Sendte akkurat en reminder til SAS sin gruppeavdeling. Haaper paa svar i morra.

Takker til alle som har booket. Vi naermer oss 90 bookinger naa av 229 seter.

Får håpe det er igjen billetter om 2 dager. Nytt kort som må vailiders gjennom Paypal (2-3 dager).

For de av dere som vil være lenger i Frankfurt, er det jo en mulighet til å dra ned til Sinsheim og deres Technic museum, som inneholder masser av fly. Både concorde, Tu144, B747 osv.

BF:cool2

Vi får satse på billettene varer noen dager til. Har (selvfølgelig) rota bort mail med brukernavn/passord, så nytt er etterspurt for et par dager siden. Det dukker vel opp, etterhvert...

Får håpe det er igjen billetter om 2 dager. Nytt kort som må vailiders gjennom Paypal (2-3 dager).

Vi får satse på billettene varer noen dager til. Har (selvfølgelig) rota bort mail med brukernavn/passord, så nytt er etterspurt for et par dager siden. Det dukker vel opp, etterhvert...

Jeg har spart rundt 10 billetter til Scanair medlemmer som kanskje ikke er så mye på nettet som Flyertalkfolket. Jeg kan melde at det er titalls personer som har problemer med Paypal.

Dessverre var det eneste måten for oss å få inn pengene på

Jeg må få låst opp min Paypal-konto igjen(et eller annet tull som jeg ikke aner hva er). Deretter blir billett kjøpt.

Flott, jeg sjekker bank transaksjonen min nå hver hele time for å kunne kjøpe når jeg mottar valideringskoden på min konto utskrift.

Dette skal jeg bare ha med meg om så må ligge i cargo rommet i bikkje bur!

Logget meg inn for bestilling i dag og alt gikk fint, men PayPal ville ikke hjelpe meg heller. Prøver igjen i morgen, men vi har ikke fått svar på hva det vil koste å fly tilbake fra Frankfurt fredag kveld?

Hvis det ikke kan tilbys til en rabbatert billett, er ikke turen aktuell for meg.

Logget meg inn for bestilling i dag og alt gikk fint, men PayPal ville ikke hjelpe meg heller. Prøver igjen i morgen, men vi har ikke fått svar på hva det vil koste å fly tilbake fra Frankfurt fredag kveld?

Hvis det ikke kan tilbys til en rabbatert billett, er ikke turen aktuell for meg.

Har en telekonferanse med SAS gruppeavdeling i morgen kl 1600 norsk tid

After the program has ended on Friday, we are adding an optional slumberparty at Seeheim. You will have to pay for a room, but it will be a nominal fee.

More details later. If you want to join us a Seeheim, please send us an e-mail at airbusdo@gmail.com

More here: http://www.lh-seeheim.de/en/

Email sendt :)

Jeg ga opp å vente på SAS og kjøpte en billett til 650kr istedet. Hvilket jeg vil si er billig

Jeg ga opp å vente på SAS og kjøpte en billett til 650kr istedet. Hvilket jeg vil si er billig

Det gjorde eg og. Trondheim-Oslo, og Frankfurt - Trondheim kom på ca 1350,- (då Sas kjørte tilbud i slutten av aug.) -noko eg syntes var fin pris ;)

Det ligger enveisbilletter til 627 på bl.a. Widerøe.no - bruk linken oppe i hjørnet. Det er plasser både 2015 fredag samt lørdag. Tror neppe SAS Gruppeavdeling vil tlby noe billigere .. men Tommy vil nok oppdatere det om et par timer.

Heisann,

Beklageligvis ringte ingen fra SAS meg i dag, de hadde tatt helg.. Ser at mange har tatt saken i egne hender, beklager at jeg forsøkte denne avenuen som tok mye tid/arbeid og var lite fruktbar. Flott at det finnes bra priser på nettet ihvertfall, så da kan man jo bestille der

Statistikk: 18 Scanairmedlemmer har booket seg på charteren fra OSL, 5 i C, 13 i Y

Selv om Paypal er vår foretrukne måte å motta penger på, har vi grunnet mange problemer med Paypal besluttet å bruke en konto i Tyskland som folk kan overføre penger til istedetfor Paypal dersom man sliter.

Send en e-post til airbusdo@gmail.com og du vil snart motta all informasjon som skal til for å overføre penger.

Last edited:
En venn i Nigeria har også tilbudt seg å hjelpe med hvitva.... betalingsformidlingen. :love

Dere som har bestilt hjemreise lørdag, hvilken flight til OSL har dere booket? Litt usikker på om det er nødvendig å vente helt til 20.15.

Dere som har bestilt hjemreise lørdag, hvilken flight til OSL har dere booket? Litt usikker på om det er nødvendig å vente helt til 20.15.

Jeg har SK4752 som går 13-et-eller-annet. Fant ut at det var det beste for da får jeg hele kvelden i Oslo

Back