Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Da var filmen fra cockpit under missed approach mm postet her: http://www.starmegado.com/?lang=en

Det var da voldsomt til jubel bak i kabinen for den udugelige flygningen! Hadde dere virkelig leid inn fly med piloter som ikke klarte å lande flyet på første forsøk? Fikk dere ekstra regning på den fuelen som gikk med? Har dere kjøpt ekstra CO2 kvoter for dette? Eller var det for å rekke ei runde til med drikkevarevogna?:colgate:

Ja jeg bare spør!
Husk at alle skal få!

BF:cool2

Noen som har blitt kreditert poengene for charterturen? Ikke dukket opp på min Diamond Club konto. Hva skal man regne med som standard for når poengene dukker opp? Heller ikke SAS flighten min hjem har det kommet poeng fra, og det pleier å skje relativt kjapt.

SAS flighten min er komt, men ikkje Miles&More for charteren -men husk disse skulle punches manuelt, og det kan nok ta litt tid. Gi det nokre veker ;)

Tror BD får lista i natt ... så må det vel legges inn manuelt, så det kommer nok før helgen. Har nå 1606 poeng og Blueplus status etter at mine LH-poeng postet. Sølv i sikte!

Hvordan ble det til slutt med disse milene man skulle få for å ha vært med på dette? Jeg har fått 10.000 "miles" kreditert på min miles & more konto. Skulle det vært 15.000 eller har jeg misforstått? Ikke for å klage eller noe slikt - jeg bare lurer på hva som er riktig.

Det skal være 15. BSSW har fått det samme.

Originally Posted by xyzzy View Post
Post #3 is correct. You should receive 15k if you started in Oslo. We will follow up with Lufthansa to straighten this out.

Xyzzy

Noen som har fått poeng for tilslutningsturene? Tenker da i mitt tilfelle på FRA-OSL og M&M, ikke EB o.l.

Registret på min BD konto også. Må dessverre sende inn de to boardingkortene for flighten hjem fra FRA til BGO for å få disse poengene registrert. Litt tungvint løsning hos BD akkurat på det. Med de poengene så får jeg også sølvstatus hos BD. :)

Langt over sølv her :) Poengene for FRA-OSL kom etter et par dager.

....derimot venter jeg fortsatt på noen Swiss poeng fra i høst som jeg nå har sendt en retro claim på. Med Swiss har jeg snart 40.000 poeng på kontoen etter 3/4 år.....ca 3 ganger så mye jeg ville klart hos Eurobonus

Back