A380 til OSL..

Thomas

ScanFlyer Rusty
Ryktene sier at SA har fått handlingreq. fra Airbus på overnevnte maskin i Januar 08, de skal visst cert. og testes i FZFG. :exclaimation

Morten da ;)

Sa "ryktene" fordi jeg ikke selv har sett req. fysisk, men hørt masse snakk om den idag. Det samme gjelder en 777 fra Delta Airlines utpå nyåret.

Da synes jeg det er rett og rimelig at jeg får en omvisning. Vi har jo bestillt noen kjerrer av denne typen! Forventer at det kommer flere detaljer så fort noen får dem?

OIOI, dette må jeg få med meg.
Men da blir det dårlige fotoforhold da den kommer når det er tåke.:(

Airbus 330.

hehe er du ENDA heldigere JK så kommer de med en av de HELT hvite 380'ene....den blir fin å knipse mot HELHVIT tåkete bakgrunn ;)

OK, nå har noen spurt hva FZFG er, men når skal denne tråden få vrien om når SAS skal åpne longhaul fra OSL med Whalejets? ;)

-A

Det står noe i artikkelen om at OSL må ha spesiell tillatelse for å ta ned et så stort fly. Hva er det slags godkjenning som mangler?

Trodde politikkerne hadde bestemt at det ikke var tåke på Gardermoen jeg, det er Hurum tåka ligger :p

Det blir kult, OSL kan jo til tider være et vær høl... Eller hele tiden som det føles akkurat nå om dagene...

Jeg skal hvertfall ta meg en tur ut med MM kortet ;)

Har faktisk en følelse på at disse sakene aldri hadde havnet i VG og Dagbladet hadde det ikke vært for dette forumet! Tror nok at det er noen fra media som kikker her inne i ny og ne? :)

Har faktisk en følelse på at disse sakene aldri hadde havnet i VG og Dagbladet hadde det ikke vært for dette forumet! Tror nok at det er noen fra media som kikker her inne i ny og ne? :)

Det kan du være sikker på. det er nok også fler enn bare pressefolk som følger med her.......

Back