Overrasket av Hydraulikk problemer med Qatar og Norwegians fly i media i helgen.
Har ikke forventet Hydraulikk problemer med 787 og overrasket over at flyet kan Releases med Hydraulikk pumpe snag med å redusere antall PAX. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10126619
Håper vi kan holde en skikkelig teknisk diskusjon om 787 teknologi og kvalitet. Takker for gode innlegg.
Nye fly har alltid barnesykdommer spesielt når helt ny teknologi taes i bruk.
Boeing har tatt en stort sprang i å fjerne Hydraulikk fra bremsene og blødeluft fra motorene til AC og De-icing. Det blir spennende med vinter operasjon på OSL med disse flyene.
Har ikke forventet Hydraulikk problemer med 787 og overrasket over at flyet kan Releases med Hydraulikk pumpe snag med å redusere antall PAX. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10126619
Håper vi kan holde en skikkelig teknisk diskusjon om 787 teknologi og kvalitet. Takker for gode innlegg.
Nye fly har alltid barnesykdommer spesielt når helt ny teknologi taes i bruk.
Boeing har tatt en stort sprang i å fjerne Hydraulikk fra bremsene og blødeluft fra motorene til AC og De-icing. Det blir spennende med vinter operasjon på OSL med disse flyene.