5000 poeng t/r Stockholm

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Fly fra hele Norge til Stockholm for 5.000 EuroBonus-poeng i Economy, eventuelt 7.000 poeng i Economy Extra. Få loungetilgang og reis i Business Class til 10.000 poeng. Vanlig pris er 12.000/16.000/20.000 poeng. Tilbudet gjelder på SAS direkteruter fra Oslo, Stavanger og Bergen, inkl. tilslutningsbillett med SAS i Norge. Må bestilles innen i morgen innen kl. 17.00 - reisen må gjennomføres før 14. januar!

http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Jul-hos-EuroBonus-/

Tilbudet er også omtalt her, men siden den ikke inngår i julekalenderen lager jeg en egen tråd.

Etter det uannonserte tilbudet til Chicago tidligere i uken, føler jeg det var litt "ulv! ulv!" over dette tilbudet som jo på forhånd var annonsert. Fint for de som uansett skal til Stockholm en tur, men ikke noe som får meg opp i luften.

Etter det uannonserte tilbudet til Chicago tidligere i uken, føler jeg det var litt "ulv! ulv!" over dette tilbudet som jo på forhånd var annonsert. Fint for de som uansett skal til Stockholm en tur, men ikke noe som får meg opp i luften.

Det er lenge til jul ... og det kommer nok et kalendertilbud til New York, Tokyo, Washington D.C. eller Beijing før jul. Men jeg tror ikke man skal forvente at disse destinasjonene kommer på de annonserte tilbudene da bare er tilgjengelig i Norge. Sist var det London, nå er det Stockholm - neste gang blir det sikkert en annen destinasjon på rutekartet ut fra Norge. Tilbudet begrenser seg jo til januar som er en periode der SAS sikkert har en del overkapasitet.

Er det ikke halv pris(poeng) til ungdom under 18 år, sånn som på vanlige priser?
Altså så skulle jeg ha fått prisen 2500p når jeg prøvde å booke, ikke 5000p som jeg får?

Og med i overkant av 5000 poeng på EB-kontoen (som nok aldri får påfyll igjen) så passet det jo bra med en kaffe i STO i morgen ettermiddag :)

ahh..Så ikke den, takker! :)

Men da har det jo ingen nytte å booke for meg under EB-tilbudene, da jeg får samme poengpris uansett..Med mindre de setter ned poengprisen med mer enn 50% ;)

Back