20.000 poeng til Asia/USA

Er det nå jeg skal være glad for at Youtube er sperret på jobben, og jeg ikke får sett noen av de videoene??

Ble faktisk sushi på meg i dag. På vei hjem etter et hyggelig måltid på Sushi&Wok på Majorstua:)

Indeed!
Og vil man med 1.90 på strømpelessen gå under betegnelsen Big in Japan? :p

Neppe, men du blir sikkert "Trang in SAS" :lol:
Så mange timer, i et trangt sete, hvor du må kjøpe børsten, uten sjanse i havet for oppgradering og for 2 netter og så tilbake igjen! Att du gidder!

BF:cool2

Når jeg sjekker TOS-SEA så er det ikke en bonusbillett å oppdrive i hverken januar, februar eller mars (hverken kampanje eller "vanlig" bonus). Fra OSL-SEA er det mulig å finne billetter, f.eks. ut 22.01 og retur 28.01, og det samme er det når jeg søker på TOS-OSL (med avganger som til og med korresponderer godt med videre forbindelse til CPH/SEA). Er det noen som kan forklare hvorfor jeg ikke finner noe hele veien fra TOS...?

Når jeg sjekker TOS-SEA så er det ikke en bonusbillett å oppdrive i hverken januar, februar eller mars (hverken kampanje eller "vanlig" bonus). Fra OSL-SEA er det mulig å finne billetter, f.eks. ut 22.01 og retur 28.01, og det samme er det når jeg søker på TOS-OSL (med avganger som til og med korresponderer godt med videre forbindelse til CPH/SEA). Er det noen som kan forklare hvorfor jeg ikke finner noe hele veien fra TOS...?

Ring medlemsservice ;)

gjelder de vanlige vilkår for avbestilling her, slik at de kan avbestilles frem til like før avreise og poengene kommer tilbake på konto?

gjelder de vanlige vilkår for avbestilling her, slik at de kan avbestilles frem til like før avreise og poengene kommer tilbake på konto?

Ja, jeg leste gjennom reglene (for en sjelden gangs skyld) og det var de vanlige Eurobonus Award reglene som gjaldt

da har jeg bestilt en tur, men sjansen for at jeg kan dra er 50/50, ikke sikkert man kan ta seg fri, men tilbudet er glimrende. Japan frister veldig.

Kunne ikke noe annet å booke 2 raske turer:

OSL-NRT-OSL 23-25 JAN
Som dere ser blir denne turen litt hektisk og siden det er første besøket jeg gjør i Tokio er det bare å komme seg raskest mulig til hotellet for så å hive seg på en sightseeing. Gått at jeg fikk datteren min med på turen.

OSL-PEK-OSL 18-23 FEB

Både i Tokio og Beijing tar jeg sikte på en av Hilton hotellene.

Spørsmål til dere som har bestilt (spesielt kanskje Someone og OSLflyer):

Hva får dere ut av et så kort opphold? Reiser halve jorda rundt for å være på destinasjonen i noen timer før det bærer halve jorda tilbake igjen? Er det bare for å bruke opp litt poeng + å få litt flytid? ^_^ Nå er jeg ikke særlig politisk av meg, men slike turer er vel noe av det mest politisk ukorrekte man kan finne på nå i disse miljøtider? Bare lurer, ble litt facinert :)

OSL-NRT-OSL 23-25 JAN
Som dere ser blir denne turen litt hektisk og siden det er første besøket jeg gjør i Tokio er det bare å komme seg raskest mulig til hotellet for så å hive seg på en sightseeing.

Og jeg trodde jeg dro på stunttur med bare 2 netter i Tokyo:8::p

Ser ut som om vi er på samme flyet hjem

Hva får dere ut av et så kort opphold? Reiser halve jorda rundt for å være på destinasjonen i noen timer før det bærer halve jorda tilbake igjen? Er det bare for å bruke opp litt poeng + å få litt flytid? ^_^ Nå er jeg ikke særlig politisk av meg, men slike turer er vel noe av det mest politisk ukorrekte man kan finne på nå i disse miljøtider? Bare lurer, ble litt facinert :)

Det var det jeg hadde tid til. Dessuten så får jeg like god tid i Tokyo som ved en vanlig weekendtur (2 netter).....det er bare "litt" lenger reisevei. Og man kan ikke bare gjøre fornuftige ting heller:p Tokyo er uansett en by jeg lange har hatt lyst til å besøke, og da dette tilbudet kom så kunne jeg ikke si nei

Last edited:
Må vel innrømme at jeg nok hadde slengt meg på det samme hadde jeg hatt nok poeng :) Får huske å dra EB Mastercard nå i julestria så blir det nok en poengtur på meg etterhvert :lol: Er nok ikke siste gang SAS kjører slike stunt.

Spørsmål til dere som har bestilt (spesielt kanskje Someone og OSLflyer):

Flighten går jo likevel :colgate:

I tillegg er det greit å brenne unna noen poeng samt at jeg mangler Tokyo i samlingen.

Jeg er på 38H, så er i nabolaget:p

Ja, nå viser det seg at det blir fire FT på returen fra NRT. Vi må få til et lite mini DO både i sentrum og med fortsettelse på NRT og ikke minst på bussen. Siden vi ankommer dagen før vår retur ville en treff på lørdag 24 jan passet:colgate:

Jeg og samboern fikk brukt poengene mine på en tur til Chicago i Slutten av Januar=)
Gleder meg til dette=)

Back