Indeed!
Og vil man med 1.90 på strømpelessen gå under betegnelsen Big in Japan?![]()
Når jeg sjekker TOS-SEA så er det ikke en bonusbillett å oppdrive i hverken januar, februar eller mars (hverken kampanje eller "vanlig" bonus). Fra OSL-SEA er det mulig å finne billetter, f.eks. ut 22.01 og retur 28.01, og det samme er det når jeg søker på TOS-OSL (med avganger som til og med korresponderer godt med videre forbindelse til CPH/SEA). Er det noen som kan forklare hvorfor jeg ikke finner noe hele veien fra TOS...?
gjelder de vanlige vilkår for avbestilling her, slik at de kan avbestilles frem til like før avreise og poengene kommer tilbake på konto?
Ja, jeg leste gjennom reglene (for en sjelden gangs skyld) og det var de vanlige Eurobonus Award reglene som gjaldt
OSL-NRT-OSL 23-25 JAN
Som dere ser blir denne turen litt hektisk og siden det er første besøket jeg gjør i Tokio er det bare å komme seg raskest mulig til hotellet for så å hive seg på en sightseeing.
Hva får dere ut av et så kort opphold? Reiser halve jorda rundt for å være på destinasjonen i noen timer før det bærer halve jorda tilbake igjen? Er det bare for å bruke opp litt poeng + å få litt flytid? ^_^ Nå er jeg ikke særlig politisk av meg, men slike turer er vel noe av det mest politisk ukorrekte man kan finne på nå i disse miljøtider? Bare lurer, ble litt facinert![]()
Spørsmål til dere som har bestilt (spesielt kanskje Someone og OSLflyer):
Hva får dere ut av et så kort opphold? Reiser halve jorda rundt for å være på destinasjonen i noen timer før det bærer halve jorda tilbake igjen? Er det bare for å bruke opp litt poeng + å få litt flytid? ^_^ Nå er jeg ikke særlig politisk av meg, men slike turer er vel noe av det mest politisk ukorrekte man kan finne på nå i disse miljøtider? Bare lurer, ble litt facinert![]()
Og jeg trodde jeg dro på stunttur med bare 2 netter i Tokyo:8:
Ser ut som om vi er på samme flyet hjem
Du finner oss på 36G og H, men vi får ta noen GT til pre-meal i loungen på NRT.
Jeg er på 38H, så er i nabolaget![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.