Henger meg på LN-MOW her - du kan´ke stoppe her.
Selv om du har fått noe kritikk, så regner jeg denne, i hvertfall fra min side, som velmenende og konstruktiv!
Stå på :fly
Hei igjen! Takk for hyggelige ord. Som eg skrev lengre oppe, når "kritikk" kommer så velmenende som du gjorde, så har eg intet problem med å akseptere det, selv om eg ikke kan forstå det...! Så akkurat hva du skrev var ikke den direkte årsaken til at eg ikke gadd lengre, kun den "berømte dråpen"...
Eg er ikke, og kommer aldri til å bli, den som er oftest inne her i forum med kommentarer og poster - mest av alt av den enkle grunn at eg like at de bilder eg poste, og de ord eg skriver - skal fortelle noe, bety noe - altså laster eg ikke opp bilder kun fordi eg har så mange bilder (eg har nok bilder til å laste opp daglig i resten av mitt liv i allefall

), men fordi eg ønsker å dele MINE fotoopplevelser med dere. Hvis ikke bildene betyr noe for meg, så kan de jo heller ikke være interessante for dere...
Altså bruker eg veldig lang tid på hver tråd, ja enkelte tråder eg har starta har eg brukt en halv dag på, og vel så det... MEN - eg vet jo at andre også gjør slikt, så dette gjør meg på ingen måte unik - det skal bare forklare hvorfor eg ikke gadd mer. Og for å forklare hvorfor, går eg kanskje i grenseland for å bli moderert...
Det finnes en taxisjåfør ute rundt flyplassen på Sola, jo - eg innrømme at det ikke skal mer til enn hans navn før eg kjenne irritasjonen i kroppen (etter alt idiotiet han har stelt i stand). Han klarte i løpet av trådens første post å nok en gang ødelegge gleden med hele tråden, med vedkommendes intetsigende og patetiske kommentar. Og selvsagt lar eg meg irritere, og tar igjen med hele mitt ord-forråd, noe eg selvsagt ikke burde ha gjort når en er blitt så gammel som meg

. Eg forsatte tråden etter moderators inngripen (som har helt ok...), men uten verken glød eller glede, og da er eg ikke i det humør eg trenger for å lage en god tråd. Og når eg i tillegg får vite fra flere hold at samme taxisjåfør t.o.m. synker så dypt og bruker FB til å ordlegge meg i negative ordelag, på en måte som gjør det umulig for meg å ta igjen, ja da synker min fly-interesse ned på et så lavt nivå at eg ikke ønsker å bidra.
Så da du kom med din lille kommentar, så ville eg ikke lengre - det tar for lang tid i en hverdag hvor eg har så mye annet å bruke tiden på... Det var ikke hva du skrev, men det du skrev gjorde at eg fikk vedkommende taxisjåfør i tankene igjen, og fullstendig mistet interessen - og nå er jo nedtellingen og dens "barnslige" glede ødelagt, så derfor ble den også avsluttet...
Eg håpe ikke mod. finner hva eg nå har skrevet upassende, dette er en forklaring og ikke et "personangrep" - så slipper eg å svare på de relativt mange PM eg har fått på hvorfor eg stoppet opp...
H