40 år i SAS

sk931

ScanFlyer Rusty
40 år i SAS

I morgen den 1.ste september er det 40 år siden mit liv med SAS startede.
Det var kærlighed ved første blik. Tanken om at komme til at arbejde med
den på det tidspunkt kollosale DC8, som var største fly i CPH på det tidspunkt, var fascinerende. OG jeg blev forelsket med det samme. Dette ægteskab med SAS har nu varet 40 år, og jeg har elsket det hvert sekund.
I næsten alle ægteskaber er der en krise på et eller andet tidspunkt. Det har vi også haft i vores. Vi har forstået at overkomme dem og har startet på en frisk hver gang.
Hvad er der så kommet ud af de mange års forhold ?? Mange mange dejlige kolleger og venner i luftfarten rundt om i verden.
SAS har givet mig en fornemmelse af, at det var her jeg skulle høre til og det har jeg forsøgt at leve op til.
SAS er en fantastisk arbejdsgiver, som egentlig vil deres medarbejdere det bedste...Det har jeg altid følt....Vi har grædt, når vi har hørt om gode kolleger og venner, som meget mod deres vilje har måttet forlade denne fantastiske atmosfære, som det er at arbejde for et af verdens allerbedste luftfarts selskaber. Vi har altid forsøgt at leve op til de idealer som SAS har forlangt og
og givet det vigtigste tilbage, nemlig vores ubetingede loyalitet og vigtigst af
alt vores tid og dagligdag.
SAS har givet mig flere oplevelser end jeg ville kunne få NOGET andet sted.
Bare tænk at kunne rejse stort set hvorhen du vil. Bo på dejlige hoteller, og leve extremer som f.ex ørken både af sand og is. Det har SAS også været med til at give.
Efter 40 år kan jeg stadig opdage nye steder med SAS. Som f.ex at rejse til Japan. Bare det at kunne tænke på, at det eller det sted kunne jeg godt tænke mig at rejse til og så gøre det 2 dage senere....Det er ikke mange steder, det kan lade sig gøre.
Jeg har været steder jeg aldrig ville have besøgt, hvis ikke jeg var ansat i et flyselskab. Afrika, Australien , øer i Stillehavet langt langt fra alting.
Hos SAS i Aarhus har vi haft en god tradition for medarbejdere, som har været i SAS i mange, mange år. idag har medarbejdere som har været i SAS i minimum 20 år...og det er heller var ikke usædvanligt med folk som har/havde mellem 40 og 45 år ansættelse bag sig....
Så kan man jo fundere over hvad der får os til at blive så mange år hos SAS..
JA det har jeg forsøgt at beskrive her.
Imorgen fejrer mine kolleger i AAR mig så, men selv fejrer jeg SAS`s og mit 40års lange ægteskab.

For mig hedder der LÆNGE LEVE SAS, og må du leve i mange mange år fremover.
Tak....

Hilsen
Ole

Re: 40 år i SAS

Gratulerer, og takk for en påminnelse om at det i stor grad er menneskene bak skrankene, telefonene, spakene, mikrofonene og andre steder som gjør et selskap til det det er.
:DEN :nor :SWE

Gratulerer så mye - det høres alltid ut som om du har en flott arbeidsplass, og nå beskriver du det riktig så bra. Ikke alle som fremdeles er like entusiastiske etter 20 år!

:fly VC-10 :DEN

Også et stort tillykke her fra, Ole.

Stor respekt for at have været loyal over for een arbejdsgiver i så mange år. Det er idag en sjældenhed at se folk i samme job i så lang en periode. Og noget man bør påskønne og anerkende. Det er netop medarbejdere som dig der gør den store forskel.

Jeg er sikker på at både du og SAS har en spændende fremtid sammen - selvom både branchen, selskabet og verden er noget anderledes idag end da du startede.

Nyd din store dag i morgen - det er velfortjent :)

Gratulerer Ole!
Hilsen en som greide 29 år i selskapet før man ble 'outsourcet'
40 år står det virkelig respekt av!!!!

Gratuler så mye med dagen da Ole :)

Selv er jeg bare drøyt halvveis etter deg, med mine 22 år i bransjen, og jeg håper det blir minst like mange som dine 40!

:devot:

Gratulerer så mye! Det er virkelig noe å være stolt av!

Ønsker deg lykke til videre! :)

Back