40 år i SAS

Re: 40 år i SAS

Hei Ole og gratulerer med dagen i dag. Din beskrivelse av ditt forhold til SAS kunne like gjerne min. Jeg fikk nok ikke 40 år i SAS, men når vi legger til mine år i Widerøe blir min sluttsum neste 49 år i luftfarten. Min første arbeidsdag i SAS vai i juni 1962. Stedet var Bodø Lufthavn. DC-7C og Metropen var det daglige syn, men DC-8'en var også ofte på besøk (987/988) for fuelstop. Årene i SAS holder mange gode minner og jeg pleier å si at jeg fikk med meg de beste årene i SAS. I januar 1983 "hoppet" jeg over til Widerøe. Mange gode minner får jeg med derfra når jeg går i pensjon 01 nov i år.
En ting kan vi være enig om Ole. Luftfarten er nok den beste og mest utfordrende arbeidsplass man kan ha.
Cheers :DEN:nor

Gratulerer med dagen, Ole! Det står respekt av 40 år i "bolaget". Det spørs om jeg klarer det samme, men det er alltids noe å strekke seg mot. Som kollega - om enn i et annet land og innen et annet fagfelt - skåler jeg (i min latte) til en god og dedikert kollega som gjør sitt hver dag for at våre felles kunder skal komme seg dit dit skal til rett tid og med et smil rundt munnen. Takk for "de første 40"!!

Et stort tillykke Ole med det flotte jubilæum. SAS burde jo næsten sende A340éren forbi AAR idag, som en hilsen til dig :up:
Det er dedikerede medarbejdere som dig selv der gør at SAS går en god og spændende fremtid i møde, til glæde for alle os der lever halvt i luften.

Tillykke og tak herfra, jeg håber du får en fantastisk dag og bliver fejret på behørig vis.

Stort tillykke med jubilæet Ole. 40 år i samme firma er sgu lang tid. Så er der vel planlagt en tur forbi dronningen efter en Fortjenstmedalje?

:DEN

Gratulerer Ole,
Kjekt å lese om din yrkesentusiasme og yrkesstolthet for SAS og bransjen forøvrig.
Dette er verdifulle egenskaper som er noe alle kan reflektere over selv om det kan være en utfordrende hverdag for mange i dagens arbeidsituasjon.
Hilsen
Ole J

Gratulerer Ole!

En meget imponerende prestasjon, selv om jeg elsker min jobb er jeg ikke sikker på at jeg holder 40 år..
Til lykke med dagen.. :-D

:DEN :NOR :SWE

:nor:SWE:DEN

Gratulerer til jubilanten, Ole!
Det er kollegaene som deg
som har skapt og gjort SAS
til det SAS har vært, er og vil være.

Dere har bundet sammen skandinavia fra
den tidlige morgenen og fortsetter
til den sene natta.

Håper det blir minneverdig feiring med venner
og kollegaer.

Lykke til videre, og håper du får fremdeles
mange fine år til i selskapet.

Dette står det respekt av, Ole! 40 år da gitt. Selv ser det ut til at det blir 29 på meg pluss 8 i Norving = 37 i bransjen.

Graulerer hjerteligst med den flotte innsatsen gjennom 40 år !!!
Slutter meg til alle som skriver om hvor godt det å lese om innsatsvilje og lojalitet.
Håper dagen gir deg gode minner for livet :)

Back