Re: 2* SAS SK907/908 på 3 uker...
Minst.
Dett må jo kvalifisere til en liten ekstra linje på Maslowen.
Minst.

Last edited:
Dett må jo kvalifisere til en liten ekstra linje på Maslowen.
Jeg er begyndt at bruge en taktik, når jeg flyver længere ture på PLUS: jeg præsenterer mig og siger noget i stil med “ at nu skal du og jeg leve med
hinanden i xx- timer! Mon ikke vi finder ud af det?”.
Der sker så det, at naboen også præsenterer sig og siger “ selvfølgelig”
eller lignende. Så er isen brudt, og vi sænker begge paraderne! Jeg indleder
ikke yderligere samtale, men det er da sket, at naboen har henvendt sig
for at snakke lidt!
Metoden fungerer for mig, og måske er der andre, som kunne bruge den!
Jeg må bare innrømme, at hele opplegget med å måtte bestille alt av drikke med en gang gjør at jeg får null lyst til å fly SAS Plus.
Fløy det som da het Economy Extra en gang CPH -SEA, og da følte jeg de kom rundt med bokser med øl og brus omtrent hele tiden. Det så i hvert fall sånn ut ved setet mitt etterpå.
Jeg må bare innrømme, at hele opplegget med å måtte bestille alt av drikke med en gang gjør at jeg får null lyst til å fly SAS Plus.
Fløy det som da het Economy Extra en gang CPH -SEA, og da følte jeg de kom rundt med bokser med øl og brus omtrent hele tiden. Det så i hvert fall sånn ut ved setet mitt etterpå.
For de som sammenligner med andre så er SAS sitt soft produkt på serveringsvakere, f.eks. Lufthansa og Air Canada serverer jevnt og trutt gjennom turen i premium økonomi men de har også galley rett i front og ikke bakerst.
Blir litt sånn EGON opplevelse…og det er jo ikke favoritten av restauranter heller.
Utmerket metode. I dag hadde det strengt tatt vært en utmerket anledning også, siden sidemenneskene var Danskere og jeg trener på å lære meg Dansk.
I dag var det allikevel ikke dagen. Selv om jeg egentlig liker mennesker så liker jeg også å ha en form for "zen-soner". Det å fly long haul er sånn sett min "zen'este" av alle zen, og da bør folk holde seg unna.
Der har de jo fått QR-koder, så der er det bare å scanne med mobilen, så kommer de løpende med så mye brus du bare orker-
Har du prøvd chicken & waffles? Høres rart ut men .. GODT!!
Carry on.