• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Plus longhaul - bedre end frygtet!

oy-viv

ScanFlyer Silver
Jeg har ingen billeder - kun nogle tanker om gårsdagens tur på
Plus mellem OSL og EWR.
Her efter Covid 19 og midt i konkurstrusler havde jeg ikke de store
Forventninger til PLUS long haul. Nu er det i forvejen ikke et overdådigt produkt, men
Jeg havde nogle udmærkede flights før nedlukningen!
Ved I hvad? : jeg kunne ikke mærke den store forskel på dengang
og nu!
SK907 15sep OSLEWR. LN- RKR

Maden i plus er ikke kandidat til Michelin stjerner, men jeg har oplevet
værre, end det vi fik i går (valg mellem kalkun og ….laks). Forretten var
skiver af kold roastbiff med “sylte ting”. Kold roastbiff smager godt, men er uegnet som flymad,
man skærer, snitter og høvler og kommer ingen vegne! Kun en ond catering
boss kan finde på dét!:(
Bagefter kiks og camembert samt en kage. Vi fik dét, vi kunne drikke,
på den sædvanlige Plus-måde; men der var ingen smålighed og smalle steder.
Men: jeg syntes ikke, at der var cognac og likør til kaffen. Har der ikke været
det før i tiden??
Før landing fik vi… trommehvirvel … røget laks med potetsalat!

Crew havde travlt, Der var kun et par ledige pladser i Plus, og der var
også pænt belæg i Y. Men de var venlige, effektive og sørgede for at tilbyde,
hvad der skulle tilbydes i rette tid.
Ærligt talt, så var det faktisk en vældig behagelig flyvetur; SK1462 CPHOSl
gik til tiden, der var god lounge plads på både CPH og OSL.
Alt spillede, og jeg så i går et glimt af gode gamle SAS!
Dog tror jeg, at min ugentlige kvote for indtagelse af fisk er blevet
opfyldt!
 
Last edited:
Back
Top