100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Ja, bra løsning.. Greit at du fikk LH F også så nær. Undrer fortsatt på
om de frigjør F kort tid i forveien hvis tomt ??.

Under 48 timer til vår LH til ICN og fortsatt kun våre to seter tatt :spin

Kjøpte 87.500 poeng til i kveld. Vil fylle opp til 100.000 senere. Avventer flere lignende tilbud. Eller andre løsninger.. Skal tidligst brukes neste påske.... Må jo ikke glemme Reidar-klassen...:drunk::headbang

Ser kun Asia som bruksområde, ev. CPT.....

Ja, bra løsning.. Greit at du fikk LH F også så nær. Undrer fortsatt på
om de frigjør F kort tid i forveien hvis tomt ??.

Under 48 timer til vår LH til ICN og fortsatt kun våre to seter tatt :spin

Kjøpte 87.500 poeng til i kveld. Vil fylle opp til 100.000 senere. Avventer flere lignende tilbud. Eller andre løsninger.. Skal tidligst brukes neste påske.... Må jo ikke glemme Reidar-klassen...:drunk::headbang

Ser kun Asia som bruksområde, ev. CPT.....

Tenkte egentlig å prøve Asiana sin F fra FRA til ICN. Den ble booket, men da jeg sjekket checkmytrip og Lufthansa's 'my bookings', stod det "Economy (O)"... Ble litt bekymret da det kom opp... Ringte US igjen og de sa at det var i F... Men tok ikke sjansen på det, og fikk byttet til LH flighten en halvtime tidligere uten ekstra kostnad. Sikkert like greit da jeg får brukt LH F fasilitetene i FRA.

Jeg vet at O er First hos LH, men er O-klasse Y hos OZ eller tuller checkmytrip med meg?

Tenker å fylle opp DM-kontoen igjen også... Så blir det tur i vinter også. ;)

O er First hos Asiana. Ringte Asiana og fikk det bekreftet ved også setevalg... ;)

Forresten går du inn på lufthansa.com med Amadeus refen din , så ser du at I er C og O er First

Last edited:

Til info: No fee for å kansellere Japan-turer nå

da er jeg innmeldt i Dividend miles.. Ser at om jeg ikke bor i USA/pourto Rico kan jeg få 75% bonus.. Opp til 50.000 poeng, altså 87500 poeng totalt. Er det enkelt å ta disse ut?

Kan man fly Europa-USA T/R eller er det bare motsatt?? Flyr de fra Norge ? Koster da 7700 for disse poengene... Er det en business case her?

da er jeg innmeldt i Dividend miles.. Ser at om jeg ikke bor i USA/pourto Rico kan jeg få 75% bonus.. Opp til 50.000 poeng, altså 87500 poeng totalt. Er det enkelt å ta disse ut?

Kan man fly Europa-USA T/R eller er det bare motsatt?? Flyr de fra Norge ? Koster da 7700 for disse poengene... Er det en business case her?

Hvis du leser hele tråden finner du svar på det du måtte lure på

Hvis du leser hele tråden finner du svar på det du måtte lure på

Det er 27 sider i denne tråden da... Så Virrevapp hadde jo fortjent et noe mer diplomatisk svar kanskje?

Flyr de fra Norge ?

US airways flyr ikke selv fra Norge lenger (etter at de fløy Oslo-Philadelphia to sommersesonger), men disse poengene kan benyttes i hele Star Alliance. Det betyr at du (i teorien) kan f.eks. fly SAS eller Continental direkte Oslo -New York, om du vil det.

Last edited:

Heisann VirreVapp

Først og fremst må du vite at det er ca 12 dagers karantenetid før du kan kjøpe poeng.

Poengene får du stort sett umiddelbart etter kjøp på din personlige konto. Når det gjelder hvor du kan fly,bestemmes det etter satser, som du finner her

Du kan fly stort sett hvor du vill, men visse regler gjelder, men anbefaler deg å sette deg litt inn i denne tråden, der vil du finne litt om alt.
Et tips er at det ikke lønner seg å ta ut businessklassebilletter - mest for pengene får du for F-billetter.
Eksempel på slike turer finner du her :

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=74116
og her

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=75775
og her

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=75613
og ikke minst her :

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=65265 ;)

Kos deg med lesing av tråd,planlegging og reise.

Åja......for å sjekke ut ledige bonusseter lønner det seg å melde seg inn i ANA sitt fordelsprogram, eller KVS-tool ev. Expertflyer

Lykke til :D :D :D

Hjelp til ledig sete

Vurderer en ny rundtur på first. Men sånn som ofte før, er ikke ANA sin nettside og US Airways sitt system helt enige om det er ledig sete eller ikke.

Så dermed kjære forum guruer. Er det noen som kan sjekke om det er ledig i F på Asiana ICN-FRA 16, 17, 18 september?

På forhånd takk

Hei folkens!

Jeg og en kompis skal OSL-ZRH-PVG t/r i juni i C. OSL-ZRH er SK, resten LX. Billetten er booka og alt er fint.

Greia er at vi ikke har fått valgt seter. Vi har ringt både US sjøl, SK og LX, men ingen kunne hjelpe oss.
Hadde vært konge med tips!:-)

Greia er at vi ikke har fått valgt seter. Vi har ringt både US sjøl, SK og LX, men ingen kunne hjelpe oss.

Brukte LX sitt webskjema med request - de sa de fikset det (uten at jeg har fått verifisert det). SK-setereservasjoner i Europa på de derre US-billettene kan du ofte bare glemme - det er bare surr og "datafeil".

Hei folkens!

Jeg og en kompis skal OSL-ZRH-PVG t/r i juni i C. OSL-ZRH er SK, resten LX. Billetten er booka og alt er fint.

Jeg ringte LX - de fikset meg 2K på et blunk ^_^ ^_^

Jeg ringte LX - de fikset meg 2K på et blunk ^_^ ^_^

Dette er litt uvanlig. I følge flyertalk er som regel A og K blokket.
Vi har 2DE, men ikke umulig at det blir 2AD eller 2EK hvis vi får sjansen til det.

Dette er litt uvanlig. I følge flyertalk er som regel A og K blokket.
Vi har 2DE, men ikke umulig at det blir 2AD eller 2EK hvis vi får sjansen til det.

Vet det.... ;) Sjekket setekartet før og etter...... :
Før-
X-00-X
0-00-0

Etter -
X-00-X
0-00-X

:D :D :D

Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg for to uker siden opprettet en dividend miles konto med en jet carrier adresse og brukte us toolbaren tre ganger. Jeg regnet med at jeg ikke ville få 100% bonus fordi jeg nettopp ikke har hatt amerikansk adresse innenfor det riktige tidsrommet, men i dag ser jeg på kontoen min at jeg likevel har fått 100% bonus.

Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg for to uker siden opprettet en dividend miles konto med en jet carrier adresse og brukte us toolbaren tre ganger. Jeg regnet med at jeg ikke ville få 100% bonus fordi jeg nettopp ikke har hatt amerikansk adresse innenfor det riktige tidsrommet, men i dag ser jeg på kontoen min at jeg likevel har fått 100% bonus.

2 dager for sent og si sånnt :) shoppa selv 87500.

Jeg gjorde om billettene våre for etpar uker siden, og fikk beskjed om at de trakk meg $150 dollar i gebyr på hver billett. Oppdaget idag at de bare hadde trukket 150 NOK per billett. Alt er i orden med billettene, de er confirmed og etix nummer har jeg og alt...det er vel ingen sjans for at det kan bli noe problemer når jeg reiser pga dette?

Status
Not open for further replies.
Back