100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Slapp av, sikkert i orden. Disse hyggelige US folkene har litt problem med valuta og kurser og geografi. :spin

På vår tur ble jeg belastet i NOK for taxes og fruen SEK.. Den hyggelige mannen sa han var forvirret, jeg sa OK.. Kjør på med det.. :DVel SEK 700 og NOK litt over NOK 600 er ok for meg...:colgate:

SQ 777, hva anbefaler du av LH F og OZ F?

Har booket LH F ICN-FRA i september, men vurderer å bytte til OZ.

Vel, LH sin NYE er bedre, men jeg koste meg like mye på OZ .. Servicen den samme, supertopp. LH hadde mer "snert" på detaljer..

Men hvis jeg skulle gjøre det om igjen og ikke får LH nye, gjerne OZ.

Dere vet min mangel på upload bilder. OZ sine seter har mange færre knapper å trykke på...:colgate:, men like gode...

Men seriøst, om mulig prøv begge...

Dersom LH , hvis to, ta vindusseter begge. Ikke for å se ut nødvendigvis, men privacy... Mer koselig..

Man må jo ikke alltid sitte kloss ved sin fru/gubbe hele tiden.

Deilig med litt avstand noen timer...:drink. Særlig hvis hun ( i mitt tilfelle ) følger godt med :drink

Vel, LH sin NYE er bedre, men jeg koste meg like mye på OZ .. Servicen den samme, supertopp. LH hadde mer "snert" på detaljer..

Men hvis jeg skulle gjøre det om igjen og ikke får LH nye, gjerne OZ.

Dere vet min mangel på upload bilder. OZ sine seter har mange færre knapper å trykke på...:colgate:, men like gode...

Men seriøst, om mulig prøv begge...

Dersom LH , hvis to, ta vindusseter begge. Ikke for å se ut nødvendigvis, men privacy... Mer koselig..

Man må jo ikke alltid sitte kloss ved sin fru/gubbe hele tiden.

Deilig med litt avstand noen timer...:drink. Særlig hvis hun ( i mitt tilfelle ) følger godt med :drink

Da tror jeg at vi beholder plassene hos LH, og satser på en oppgradert kabin.

Har LX F til BKK, på turen til Asia

Takk for tips:D

Er nr til US nede? Har prøvd 80018863 flere ganger, men kommer ikke gjennom. Ikke noe ringesignal.

Hvem vet at de fjerner nummeret siden de ikke flyr til PHL lenger... ??

Og høye telefonregninger fra en gjeng forumister som elsker Dividend...:colgate:

Bra, her også nå.. Kjekt trenger det til lengre samtaler senere ^_^

Venter på noe flere poeng, 87.500 er litt for lite, men tenker på HKG... Lenge siden sist, les Kai Tak et par ganger....

Vet ikke om noen andre her er klar over dette, men US har følgende tilbud akuratt nå på "Share miles":

Limited time offer: Get a 75% Bonus!
Share miles between April 4 and May 14, 2011 and on your FIRST transaction your friend or family member will get 75% MORE. Only one transaction per member will qualify for the bonus and a recipient can only receive one bonus transaction regardless of the amount of miles shared.

http://www.usairways.com/en-US/divi...?CAMPAIGNCODE=USShareLanding&c=USShareLanding

Edit: Tenkte litt feil. Begynner å bli sent... Forvekslet dette med "Gift miles". :(

Last edited:

Dette tilbudet er jo ikke så gale hvis en kjenner noen å dele med (og dermed får samme dealen tilbake) Får da opp til 37500 miles for 500USD + evt tax, avgift bla bla bla

Eller tenker jeg helt feil.....???

Vet ikke om noen andre her er klar over dette, men US har følgende tilbud akuratt nå på "Share miles":

http://www.usairways.com/en-US/divi...?CAMPAIGNCODE=USShareLanding&c=USShareLanding

Edit: Tenkte litt feil. Begynner å bli sent... Forvekslet dette med "Gift miles". :(

Tja, er man 2 som reiser, så tjener man jo en del på dette akkurat nå istede for og kjøpe miles uten bonus :) itilfelle noen vil øke de 87500 mange har.

Bra, her også nå.. Kjekt trenger det til lengre samtaler senere ^_^

Da var våre endringer gjort på 16 minutter, det var overraskende kjapt innkludert betaling av endringsgebyr og å få bookingreferanser for de ulike flyselskapene.
Swiss til Zurich/Tokyo + United videre til Singapore, ble byttet til Lufthansa til Frankfurt/Shanghai og Singapore videre til Singapore.
Det er visst mulig å få upper deck på Lufthansa sine 744 fremdeles, selv om det bare er 8 seter som er tilgjengelige. :lol:

Last edited:

Dette går jo bare raskere og raskere. Bestilte en tur til nå, 13 minutter på 8 segmenter. Reiserute som i signaturen, avreise juni. ANA blir spennende!

Da var det opprinnelige tilbudet tilbake igjen.
Limited time offer: Get a 100% Bonus - That's DOUBLE miles!
Buy miles between June 6 and June 30, 2011 and get DOUBLE the number of miles. For example, buy 10,000 miles and you will receive 20,000!

Status
Not open for further replies.
Back