100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Hallo! Har et spm:
Befinner meg i Sor-Afrika, og har lyst til aa benytte dette tilbudet dersom det kommer igjen i aar, og ta en tur herfra til enten Sor-Asia eller Midt-osten i januar eller februar. Kommer ikke inn paa noen 1.klasse med 100.000 poeng (bortsett fra til Europa og det gidder jeg ikke vinterstid), saa maa velge business. Lurer da paa om noen foler det er verdt aa bruke pengene og fly SIA i deres utdaterte C-klasse, samt om det er mulig aa bestille paa SAAs codeshare med EK og dermed fly EK til Dubai?

Alle flightene blir ex PLZ, dermed via CPT eller JNB.

Kan opplyse om at det ikke er noe å grue seg for å endre billetten. For andre gang ble jeg belastet 150kr i stedet for 150USD for en endring.
Så får vi se om det er verdt det ;)

Kan opplyse om at det ikke er noe å grue seg for å endre billetten. For andre gang ble jeg belastet 150kr i stedet for 150USD for en endring.
Så får vi se om det er verdt det ;)

Det skjedde de to siste gangene jeg endret også.....^_^

LX må du ta pr. kontaktskjema/telefon direkte med dem. Kan være du har fått forhåndstildelt seter som er det du ønsker (sjekk USAirways, hender setene kommer opp der)

Ville bare si at etter å ha kontaktet de 5 selskapene som jeg skal fly med for å forhand reservere settene våre (på LH, valgte jeg selv på nettet), den første som har svart er.... SK! Takk SAS for som altid, god kundeservice. Neste var LX (som sa bare at de hadde lagt en beskjed i min reservasjon). OZ har ikke svart men jeg ser at setene ble valgt (ikke de jeg ville). TG, og selvfølgelig CA har ikke svart enda... :)

Ville bare si at etter å ha kontaktet de 5 selskapene som jeg skal fly med for å forhand reservere settene våre (på LH, valgte jeg selv på nettet), den første som har svart er.... SK! Takk SAS for som altid, god kundeservice. Neste var LX (som sa bare at de hadde lagt en beskjed i min reservasjon). OZ har ikke svart men jeg ser at setene ble valgt (ikke de jeg ville). TG, og selvfølgelig CA har ikke svart enda... :)

Hvis du melder deg inn i OZ sitt bonusprogram, så får du mulighet til å velge seter selv (gjorde dette selv tidligere i år).

Rart at TG ikke har svart. Da jeg sendte seteforespørsel på mail, fikk jeg svar innen tre timer.

Hvis du melder deg inn i OZ sitt bonusprogram, så får du mulighet til å velge seter selv (gjorde dette selv tidligere i år).

Rart at TG ikke har svart. Da jeg sendte seteforespørsel på mail, fikk jeg svar innen tre timer.

Hvilken adresse hos Thai sendte du mail til? Må få meg et annet sete på first i 777-300ER til Paris, gidder ikke sitte i midten på en dag flight, kan jo heller se ut vinduet da

Hvilken adresse hos Thai sendte du mail til? Må få meg et annet sete på first i 777-300ER til Paris, gidder ikke sitte i midten på en dag flight, kan jo heller se ut vinduet da

Jeg ringte til Thai, de fikset det setet jeg ville ha uten problemer. Tror jeg ringte det norske nr.

Sendte til booking@thaiairways.no. Har fortsatt ikke hørt noe, men nå har jeg videre sendt til contact@service.thaiairways.com...

Jeg klarte endelig også å velge sete med OZ via denne lenken: http://chkin.flyasiana.com/start/main.jsp?enType=E. Jeg brukte da billettnummer + navn, men jeg måtte gjøre dette via en gammel PC med Win XP og IE7. Gikk ikke med min Mac og Safari.

Da er det bare Air China igjen... Men jeg tror ikke de kommer til å svare!

Sendte til booking@thaiairways.no. Har fortsatt ikke hørt noe, men nå har jeg videre sendt til contact@service.thaiairways.com...

Jeg klarte endelig også å velge sete med OZ via denne lenken: http://chkin.flyasiana.com/start/main.jsp?enType=E. Jeg brukte da billettnummer + navn, men jeg måtte gjøre dette via en gammel PC med Win XP og IE7. Gikk ikke med min Mac og Safari.

Da er det bare Air China igjen... Men jeg tror ikke de kommer til å svare!

Til info TG svarte innen få timer på den opplyst adresse. Takk for tipset :) Ønsker en god uke for alle sammen i en såret Norge. Peace.

Kan ikke se at de kjører dette tilbudet. Eller der det jeg som tar helt feil her.

Registrert meg, og jeg ser at det en maks kan kjøpe er 49000 miles for $1,347.50.

Hadde vært digg å få seg i en tur til SIN i C eller F.

Jupp, hadde en mistanke om det ja..... Men like greit å få en bekrefelse på dette. Takk takk!

Tomt på kontoen.:( Klar for nye kjøp.. Håper på november..:cool:

Juni 2012, NRT+HKG , ingen problem med 2 pax, bortsett at vi må fly HKG-ICN-hjem med OZ. Men det er bare kos med noen timer på flotte ICN... Firstloungen ICN er også topp.

Blanding LH ut via MUC til NRT, OZ og NH i Asia , OZ hjem via ICN.. Liker F- nesa på OZ 744, så stort og luftig...

En ting til, husk på å sjekke billetten når den kommer at du har rett "bokstav", I for business i Europa og Asia, O for First..

I går for meg så jeg med en gang at det var I for ICN-FRA. Kun fingertrøbbel hos agenten, og de ordnet det med en gang.. Så vær på vakt...

Regner med at US Airways legger ut nye tilbud om ikke lenge.. 5. dagen i måneden nå, og det er vel stort sett da de legger ut :)

Regner med at US Airways legger ut nye tilbud om ikke lenge.. 5. dagen i måneden nå, og det er vel stort sett da de legger ut :)

Din spådom gikk jo i oppfyllelse bare noen dager senere. :spin

Status
Not open for further replies.
Back