100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Ser at det nå er mulig for meg å kjøpe miles på US.

Hvis jeg gjør det, og bestemmer meg for å prøve, kan jeg da ringe US og be dem finne LH F-klasse til meg på gitte datoer.....(ev. noe i nærheten av gitte datoer ).....?

Edit ; Hvor lønner det seg å ringe om man skal booke billetter....? U.S har vel call senter i Europa.....England el. Tyskland såvidt jeg vet...

Last edited:

Hvis jeg gjør det, og bestemmer meg for å prøve, kan jeg da ringe US og be dem finne LH F-klasse til meg på gitte datoer.....(ev. noe i nærheten av gitte datoer ).....?

Edit ; Hvor lønner det seg å ringe om man skal booke billetter....? U.S har vel call senter i Europa.....England el. Tyskland såvidt jeg vet...

Noen som kan svare meg på disse av de som har benyttet dette tilbudet.......?

Meld deg inn i ANA`s fordelsprogram - da kan du finne setene selv.

Spiller det noen rolle hvor du ringer?? Det ligger kontaktnummer på http://www.usairways.com/en-US/contact/dmilesacct.html - Om de ikke kan hjelpe deg der - så kan de sikkert fortelle deg hvor du skal ringe.

Lykke til :)

Worked like a charm.... :)

Blir LH C , LH F og OZ C og ikke minst : FCT i Frankfurt

:colgate: :colgate: :colgate:

Last edited:

Worked like a charm.... :)

Blir LH C , LH F og OZ C og ikke minst : FCT i Frankfurt

:colgate: :colgate: :colgate:

Grattis, beklager at jeg har glemt å svare pm fra deg.:o

Ringte du til Tyskland eller USA? Har selv trodd jeg har måttet bruke USA.

Hvor reiser du?

Grattis, beklager at jeg har glemt å svare pm fra deg.:o

Ringte du til Tyskland eller USA? Har selv trodd jeg har måttet bruke USA.

Hvor reiser du?

Ingenting å beklage :D Ringte det "norske" nummeret på US hjemmesider - havnet i England. Ikkenoe problem - tok 48 min på det tredje forsøket. Første gang klarte ikke agenten å bekrefte noen seter på returreisen(utreise gikk fint),andre gang hadde jeg alt klart-agenten skulle bekrefte setene-"please hold"....*ventemusikk*...KLIKK -strømtom telefon....var helt på :cry: da ,hadde ventet 50 min på å komme gjennom. MEN three times a charm :colgate: :colgate:

Reiserute blir OSL-FRA-PEK-ICN-NRT-MUC-FRA-OSL LH C+F og OZ C :D

och får vi inte en trip report så blir det både infraction och user ban från moderator sidan ;)

Reiserute blir OSL-FRA-PEK-ICN-NRT-MUC-FRA-OSL LH C+F og OZ C :D

Kostet dette 100.000 miles?

Hva kommer avgifter på?

Hva gjør man dersom man ønsker å reise to personer? Opprette to ulike medlemsskap med to kjøp av miles? (ser doble miles kun gjelder for de første 50.000 miles)

LN-FHU Hvor mange stopovers kan du ha på den ruten du valgte?

Kostet dette 100.000 miles?

Hva kommer avgifter på?

Hva gjør man dersom man ønsker å reise to personer? Opprette to ulike medlemsskap med to kjøp av miles? (ser doble miles kun gjelder for de første 50.000 miles)

Koster 100K miles ja - ved kjøp nå på tilbudet kom det på 1470 $ inkl fed.tax. bookingfee kom på 731 NOK

Skal man reise to personer må man nok opprette to kontoer ja....

Tror dette er verdt pengene og tiden....også så artig da...:)

LN-FHU Hvor mange stopovers kan du ha på den ruten du valgte?

De ville ikke godta ruten min først , men når jeg sa til dem at NRT var destinasjon, og at det iflg US hjemmesider er tillat med en stopover i hver retning så var det greit. Går en laaaang tråd om dette på FlyerTalk. En kan visst få til det meste..... :D

Høres ut som en kongetur. Kjenner jeg ble litt missunelig nå.. God tur!

Litt misunnelig her også, men så lenge vi får en detaljert TR med bilder så er det greit ;)

Da er 50.000 miles kjøpt og 100.000 mottatt, nå er det bare å kose seg med planlegging, må nesten bli F-tur dette :)
Takk for tips !

Husk også:
* Enter promo code E110 when you enroll
* Make sure to sign up between January 20 and April 18, 2010
så får man 1000 miles.

Hvis jeg ikke har tolket uttakstabellene feil så kan man også få seg en tur til Argentina i Biz med LH for rundt 9000 kroner. Hawaii for samme pris er heller ikke galt.

Last edited:

Det er mulig det er jeg som er helt håpløs, men hvor på ANAs hjemmesider (har joinet mileage club) finner man oversikten over aktuelle seter? :)

Det er mulig det er jeg som er helt håpløs, men hvor på ANAs hjemmesider (har joinet mileage club) finner man oversikten over aktuelle seter? :)

"Award reservation" nede en nedtrekkmeny til venstre når du er logget inn.

Status
Not open for further replies.
Back