Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Jeg er booket på SK1868 den 25.oktober som og er satt opp til å fly med MD.

Merkelig nok har jeg ikke fått status på nettsia enda, men fikk mail om at jeg har conciergence status. Teknisk issues muligens? Samme problemet har vedvart et par dager nå.

Skulle noen trenge en aller, aller siste dose Sas MD-80, kan en fx. booke SVG-CPH-FRA-CPH-OSL den 21/10, det har jeg gjort. :colgate:
4 flighter i MD kan byttes mot 20.000 EBpoeng for GO, eller 30.000 for PLUSS, ev. kjøpes, men de aktuelle avgangene t/r FRA koster skjorta den dagen.
MD-80´n er forøvrig satt opp på CPH-SVG både 21. og 22. oktober.

Flightnumre?

Da var det i alle fall ett høydepunkt ved turen!!:colgate:

Å æ fikk ikke engang med mæ at vi hadde utsikt til beste byen i Norge... Lurer på hva det skyldes :drunk: :cheers:

Jeg har heller ikke fått, tenkte å sende inn "Missing Stay Request" i morgen, siden det har gått 10 dager da.

Jeg har fått alt både fra Plaza, Scandinavia, Quiz-bonus og MegaDO bonusen :)

Takker alle som ble med for en herlig opplevelse. Håper opplegget fallt i smak, det burde være en skikkelig verdig avskjed med ett fly som har betydd mye for mange. (Vel, ikke helt over enda, har fortsatt tjukt med md80 bookinger i månedene fremover ;))

Og 3 overnattinger på country inn til 49 dollar hver natt er booket. ;)

Si ifra om noen trenger "dele" rom på et CC hotell. Spesielt i Oslo. Concierge fordeler. Jeg har lakenskrekk så jeg kommer neppe være tilstede så mye annet enn med oppgraderingsinnsjekken:-) Budsjetterer omtrent som Tommy

Er det noen her som har fått eller veit når vi får EB poengene for MegaDoen?

Si ifra om noen trenger "dele" rom på et CC hotell. Spesielt i Oslo. Concierge fordeler. Jeg har lakenskrekk så jeg kommer neppe være tilstede så mye annet enn med oppgraderingsinnsjekken:-) Budsjetterer omtrent som Tommy
Jeg får si det samme om Bergen - stiller Concierge-fordelene til disposisjon. ;) Hører rykter om at man kan få suite-oppgradering på Radisson Blu Royal Bryggen. Trodde dette skulle bli enkelt, ettersom jeg skal to uker på tur i slutten av oktober, men det er jo elendige CC-muligheter i USA (LAX/NYC).

La forresten merke til noe i vilkårene:

This MEGADO Promotion ("Promotion") is only valid for Club Carlson members receiving this email notification and who have attended the MegaDO 2013 Nordic's Event.

Members must complete 3 Qualifying Stays at any participating Radisson®, Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson and Park Plaza® hotels worldwide ("Participating Hotels") after which they will receive 50,000 bonus Gold Points.

Hvor finner man ut hvilke som er "participating"? Har lest på Flyertalk at de amerikanske Radisson-hotellene (dvs ikke Radisson Blu) ikke deltar i Gold/Concierge-programmene, vet noen mer om det?

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hvor finner man ut hvilke som er "participating"? Har lest på Flyertalk at de amerikanske Radisson-hotellene (dvs ikke Radisson Blu) ikke deltar i Gold/Concierge-programmene, vet noen mer om det?

Jeg fikk da hvertfall oppgradering til Junior Suite og velkomstgave i form av et par kakestykker, litt frukt og en vannflaske som CC Gold på Radisson ved LAX i forrige uke. De har ikke BLU i navnet.

Har ennå ikke fått poeng for Plaza, men alt annet er på plass. Har derimot fått for lørdag til søndag på Plaza, så vurderer også å etterlyse.

jeg hadde ikke fått poeng for plaza, bare CPH. Men sendte en request og da var det i orden på et par timer.

S

jeg hadde ikke fått poeng for plaza, bare CPH. Men sendte en request og da var det i orden på et par timer.

S

Jeg sente også etterlysning men fikk ikke de 10.000 poengene vi ble lovet ved å bestille begge hotellene.
Fikk du dem?

Jeg sente også etterlysning men fikk ikke de 10.000 poengene vi ble lovet ved å bestille begge hotellene.
Fikk du dem?

Yes, jeg fikk poeng for begge stedene og 10000 bonus.

S

Back