Quote:
Originally Posted by FlyHi
Thailand er umætteligt når det gælder antal pax, men ikke når det gælder pris. Hovedparten af klientellet her ser på tre ting når de bestiller billet til Thailand: Pris, pris og pris
Selv Thai har ofte været helt nede i 3700,- t/r og selv i det absolutte højsæsoner har vi de seneste par år set at priserne er betydeligt reduceret ift. tidligere.
Med sandkasseselkabernes indtog og et stort udbud og ret lave priser med dem samt DY på vej med lavservice-koncept, så ser markedet noget anderledes ud nu end for bare få år siden.
Det vil være vemodigt hvis SAS lukker BKK, men i mine øjne vil det helt klart være forståeligt - specielt med SQ joint venture på vej og hvis man kan lave codeshare med TG på CPH- BKK.
Jeg mangler dog stadig en udmelding fra SAS om hvad de har tænkt sig at gøre. Indtil videre sælges alle ruter også efter 1. april 2013, så enten skal der ombookes en del pax eller flere fly ind i flåden. Krydser fingre for det sidste, men tror nok mest på det første.
|
Høres ut som om det mest fornuftige er å stenge
BKK, om ikke flere skal inn i flåten, yield er lav, og man er ytterst på planken siden det blir flere ruter som krever 340 og ikke 330, om man skal ha med seg cargo også.