Quote:
Originally posted by Tommy777
Quote:
Originally posted by AirbusTero
Gunnleggende helt enig - man bruker millioner på å markedsføre at man gjeninnfører service, mens man på noen områder kutter ned. Og man er ennå ikke på LH-nivå.
Men det verste synes jeg er forvirringen som oppstår - hva er det egentlig som er gratis? Selv for de som reiser noen ganger i året er man usikker på om kaffen er gratis etc.
Og jeg skjønner ikke hva gratis kinobilletter har med gullstatus å gjøre. Jeg tror faktisk at jeg hadde blitt litt irritert over at SAS ikke konsenterer seg med å drive best mulig service i luften i stedet for å sørge for at folk kommer seg på kino!
|
Det er en tradisjon å sende gaver til sine beste kunder, dog er det ikke gavene i nærheten av å være det vi var vant til i gamle dager.
Frem til begynnelsen av 2000 tallet fikk EBG en flott planlegger hvert år, EBS fikk en mindre syvende sans. I tillegg vanket det opera billetter, teater billetter, fotball billetter mm. Til i 2005 fikk man også billetter til Sølvguttene årlig. Etter 2005 ble det trekning for å delta.. At de nå kommer med kinobilletter er jo hyggelig??
|
Planleggere og 7sans er vel litt mer passende gaver for de på gullnivå. Men kinobilletter og et par bonger på en ekstra brus synes jeg bare er dill. Nuvel - før jeg skriver noe om det var rart at gullmedlemmer fikk billetter til sølvguttene, så tar jeg kvelden her...