View Single Post
Old 14-04-2007, 20:15   #34
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Default Re: SAS skal tilby god service

Quote:
Originally posted by Tommy777

Quote:
Originally posted by AirbusTero

Gunnleggende helt enig - man bruker millioner på å markedsføre at man gjeninnfører service, mens man på noen områder kutter ned. Og man er ennå ikke på LH-nivå.

Men det verste synes jeg er forvirringen som oppstår - hva er det egentlig som er gratis? Selv for de som reiser noen ganger i året er man usikker på om kaffen er gratis etc.

Og jeg skjønner ikke hva gratis kinobilletter har med gullstatus å gjøre. Jeg tror faktisk at jeg hadde blitt litt irritert over at SAS ikke konsenterer seg med å drive best mulig service i luften i stedet for å sørge for at folk kommer seg på kino!
Det er en tradisjon å sende gaver til sine beste kunder, dog er det ikke gavene i nærheten av å være det vi var vant til i gamle dager.

Frem til begynnelsen av 2000 tallet fikk EBG en flott planlegger hvert år, EBS fikk en mindre syvende sans. I tillegg vanket det opera billetter, teater billetter, fotball billetter mm. Til i 2005 fikk man også billetter til Sølvguttene årlig. Etter 2005 ble det trekning for å delta.. At de nå kommer med kinobilletter er jo hyggelig??
Planleggere og 7sans er vel litt mer passende gaver for de på gullnivå. Men kinobilletter og et par bonger på en ekstra brus synes jeg bare er dill. Nuvel - før jeg skriver noe om det var rart at gullmedlemmer fikk billetter til sølvguttene, så tar jeg kvelden her...
AirbusTrond is offline   Reply With Quote