Etter min mening så har
SAS et identitetsproblem. Man klarer ikke å bestemme seg for et helhetlig produkt som er enkelt og forstå for kunden. Bare se på de forskjellige inflight service produktene.
Noen eksempel:
Gratis frokost/kaffe/te på norsk innland.
Business og Economy Extra med gratis servering på Europa og IntraScand, inflight
sales i Economy.
SE/DK innland: Inflight sales.
Intercont: Betaling for alkohol i Economy.
Dette fører til full forvirring blant det reisende publikum og attpå til skal man da sende ut bonger til
SKG medlemmene så de kan få " gratis" servering i Economy klasse når de velger å reise der. Man må huske på at langt de fleste vil gjerne reise rimeligst mulig. Havner man i C klasse er det svært ofte pga at man booker så sent at kun fullpris billetter er tilgjengelig for salg.
Jeg savner et helhetlig produkt fra SK. Enten så er man no frils eller så er man fullservice. Det finnes ikke noe midt i mellom.....