View Single Post
Old 14-04-2007, 14:08   #26
MD11
ScanFlyer Dusty
 
MD11's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
Default Re: SAS skal tilby god service

Etter min mening så har SAS et identitetsproblem. Man klarer ikke å bestemme seg for et helhetlig produkt som er enkelt og forstå for kunden. Bare se på de forskjellige inflight service produktene.

Noen eksempel:

Gratis frokost/kaffe/te på norsk innland.
Business og Economy Extra med gratis servering på Europa og IntraScand, inflight
sales i Economy.
SE/DK innland: Inflight sales.
Intercont: Betaling for alkohol i Economy.

Dette fører til full forvirring blant det reisende publikum og attpå til skal man da sende ut bonger til SKG medlemmene så de kan få " gratis" servering i Economy klasse når de velger å reise der. Man må huske på at langt de fleste vil gjerne reise rimeligst mulig. Havner man i C klasse er det svært ofte pga at man booker så sent at kun fullpris billetter er tilgjengelig for salg.

Jeg savner et helhetlig produkt fra SK. Enten så er man no frils eller så er man fullservice. Det finnes ikke noe midt i mellom.....

__________________
MD11 - King Of The TriHolers
MD11 is offline   Reply With Quote