Hadde SAS forsvunnet i dag, hadde slacken blitt tatt opp av andre innen få dager. Jeg tror du overdriver deres betydning, kraftig. Forøvrig gjør ikke fagforeningene stort annet enn å trekke ned buksa og "bend over" mens SAIL raserer arbeidsplassene.
Re: NHO Luftfart: Trenger ny rullebane på Gardermoen
Nå hevdes det at LGW avvikler mer trafikk på en rullebane enn OSL, CPH og ARN gjør til sammen med 8 så det kan jo hende at problemet ligger et annet sted.
Re: Hjertestarter ombord
Da SAS hadde dette ombord for kort tid siden, kan man da ikke anta at både sertifisering og vedlikeholdsprogram allerede er på plass?
Det skyldes dårlig tetning/isolasjon mellom ytre skrog og inventaret. De første operatørene som tettet igjen eyebrow windows i cockpit brukte metallplater. Resultatet var is på innsiden som smelter på descend.
Re: Ryanair spår: Vi spår «moren og faren til alle priskriger
So what? Man kan ikke degenerere hele bransjen. In the race to the bottom, there are no winners.
I all enkelhet: ja. Norwegian har jo allerede fått påpakk av tilsynet for dette flere ganger, så det passet vel dårlig å få mer fokus. Management by fear i et nøtteskall dette, slik at neste verneombud ikke finner på noe så dumt som å utføre sine plikter.
Det er revnende likegyldig hvem som får spørsmålet all den tid Norwegian legger større innsats i å ikke bli avslørt enn de gjør i flysikkerhetsarbeid. Heldigvis sprekker trollet hver gang DY blir stevnet for retten. De har tapt alle sakene.
Hvorfor er det rart om Norwegian lyver? De har jo stort sett ikke gjort annet de 7 siste årene. Og ingen kan sjekke disse opplysningene uansett. Finner det dessuten ekstremt usannsynlig at kabinpersonale, uansett nasjonalitet, har henvendt seg til pax på denne måte. Nok et amatørmessig forsøk på...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.