S92A (Sea Queen) må ligge godt an i forhold til Sea King.
Når dei klarer å fly rundt 2000 timer i året.
Kanskje ein tanke hadde vert å modda opp Sea King'n
med følgande:
- Carson Helicopter composite main rotor blade
- S61N tail gearbox
- Carson Helicopter composite tail rotor blade
- S61N...
No har det seg slik at fleire av Bristow sine Sikorsky S92A har passert 10000 flytimer allerede, og det har kun vært i bruk i seks år. Det må bety ein del :D
http://www.tu.no/olje-gass/article259333.ece
Eg veit at S61N LN-OQB S/N 61807 (bygd 1978) som no er EI-RCG har 37146:11 timer i lufta.
Re: Helikopter hjelp.
Det var ein AS332C Super Puma S/N 2001 LN-OBX frå Airlift som er innleigd av 330 skvadronen i sommer, mens Sea Kingen driver på med øvelse.
Du av alle, burde jo vite at ELT funker ikkje under vatn.
Og vertfall ikkje på det djupet som det flyet ligg på.
Du har vel høyrt om ULB (Underwater locator beacon) som er festa på
CVFDR (Cockpit Voice Flight Data Recorder).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.