kekker
Onkel reisende kekker
Og saken ruller videre i aftenposten, vil bygge nye kontorlokaler for helikopterbyråkratene.
Nå skal man muligens ta med i beregningen at Aftenposten tydeligvis er på krigsstien, av ukjent årsak, men det har plutselig tatt litt av her.
Jeg ser ikke helt greia med at prosjektet skal gå fram til 2022, hva skjer da??
Skal ikke nye helikoptre være på plass før da, eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg.
Hvor lenge kan man klare å holde dagens SeaKing maskiner i luften, uten at vedlikeholdskostnadene tar helt av??
Det lukter jo litt farse, prinsipper og "krangling" mellom flere aktørere av hele saken..
Helikopterbyråkratene blir stadig flere, selv om det fremdeles ikke er bestilt et eneste helikopter. Nå planlegges det å utvide bygningen der organisasjonen holder hus med 1000 kvadratmeter - for å få plass til enda flere ansatte.
Nå skal man muligens ta med i beregningen at Aftenposten tydeligvis er på krigsstien, av ukjent årsak, men det har plutselig tatt litt av her.
- Årsaken er at organisasjonen vokser, og bygningsmassen i dag blir for liten. Vi ønsker å bli værende samme sted frem til vi er ferdige med prosjektet i 2022. Justisdepartementet kom frem til at det ville være mer kostnadseffektivt å bygge ut enn å finne nye lokaler, sier prosjektleder Kjell Jacob Johannessen.
Jeg ser ikke helt greia med at prosjektet skal gå fram til 2022, hva skjer da??
Skal ikke nye helikoptre være på plass før da, eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg.
Hvor lenge kan man klare å holde dagens SeaKing maskiner i luften, uten at vedlikeholdskostnadene tar helt av??
Det lukter jo litt farse, prinsipper og "krangling" mellom flere aktørere av hele saken..