Motard ScanFlyer Silver 24 Jun 2011 #1 Jeg så på nyhetene igår fra tunnel brannen i oslofjord tunnelen, og så der et stort helikopter som ikke var seaking, eller noe annet redningshelikopter jeg kjenner til. Er det noen som vet hva slags helikopter de var?
Jeg så på nyhetene igår fra tunnel brannen i oslofjord tunnelen, og så der et stort helikopter som ikke var seaking, eller noe annet redningshelikopter jeg kjenner til. Er det noen som vet hva slags helikopter de var?
S S61N ScanFlyer Blue 24 Jun 2011 #2 Re: Helikopter hjelp. Det var ein AS332C Super Puma S/N 2001 LN-OBX frå Airlift som er innleigd av 330 skvadronen i sommer, mens Sea Kingen driver på med øvelse.
Re: Helikopter hjelp. Det var ein AS332C Super Puma S/N 2001 LN-OBX frå Airlift som er innleigd av 330 skvadronen i sommer, mens Sea Kingen driver på med øvelse.
Motard ScanFlyer Silver 24 Jun 2011 #3 Re: Helikopter hjelp. S61N said: Det var ein AS332C Super Puma S/N 2001 LN-OBX frå Airlift som er innleigd av 330 skvadronen i sommer, mens Sea Kingen driver på med øvelse. Click to expand... Takk for oppklarelsen!
Re: Helikopter hjelp. S61N said: Det var ein AS332C Super Puma S/N 2001 LN-OBX frå Airlift som er innleigd av 330 skvadronen i sommer, mens Sea Kingen driver på med øvelse. Click to expand... Takk for oppklarelsen!