Recent content by kops

  1. K

    Fra 15. mars må man ha billett for å komme gjennom sikkerhetskontrollen

    Re: Fra 15. mars må man ha billett for å komme gjennom sikkerhetskontrollen Betryggende??? Dette har aldri vært et sikkerhetstiltak.......
  2. K

    Intervju med nye SAS-sjefen i VG

    "- Har Norwegian noe SAS gjerne skulle hatt?" "- Det kan jeg ikke se." Dette er vel noe av kjernen av problemene i SAS.......
  3. K

    SAS: Flyprisene skal opp 2011

    Sjekk CASK SK vs DY, da skjønner man hvorfor SK må øke prisene.........
  4. K

    Hvordan handles bagasje ifht. mengde pr. fly? (splittet)

    Re: Hva er akseptabelt? Husk at det fortsatter bare to hull i flyet der bagasjen skal ut fra, sunt vett skulle vel tilsi at 50 bags tar lengere tid enn 200 å losse. Så lenge strømmen av bags ut av disse hullene er mer eller mindre konstant hjelper det ikke hvor mange stuere som står på utsiden...
  5. K

    Norwegian Air Shuttle - forkert navn?

    Navnet skjemmer ingen, så lenge man ikke skjemmer det til selv..............
  6. K

    Stygg hendelse på OSL!

    Re: Stygg hendelse på OSL! Halllooooo. Har du vært på flyplass noen gang?? Mener du det skal gå "luktepoliti" rundt og passe på? Flyselskapene vet nok å merke seg de som er beruset/dopet når de står ved en skranke etc., men det som skjer inne i avgangsområdet er det vanskelig å holde styr på...
  7. K

    SAS/SGS

    Eller at det ikke fantes kjøpere.... men gratulerer til alle i SGS, keep up the good work
  8. K

    Lyst til å jobbe på Gardermoen?

    Re: Lyst til å jobbe på Gardermoen? Air Baltic av SGS? Westair av SGS? Det finnes da flere flyplasser enn OSL...........
  9. K

    Slutt med Gebyr-fritt hos SAS: Racet for Ancillary Revenue begynner ogsa der

    Helt enig, det er summen som blir trukket på kortet som teller. Og hvem tror at SAS skal fortsette som såkalt "nullgebyroperatør" i framtiden? De er jo i minst like stor grad som andre selskaper avhengig av å få penger inn i kassa, man kan ikke sette sin lit til Giske i all framtid...
  10. K

    Derfor er DY forsinket?

    olems........ sry, men du er "heldig"...... no brain, no headace... lær deg folkeskikk
  11. K

    Frokosten til SAS

    Det må vel være en av de enkleste hinderløyper som finnes, og jeg tror at SAS også snart har en liten hinderløype man må igjennom, i alle fall dersom de skal tjene penger spesielt ettersom de fleste innlegg i denne tråden gjelder høyning av servicegraden og servering....
  12. K

    Frokosten til SAS

    Kaffe meg hit og frokost meg dit, god eller dårlig service............ er det ingen som ser dette i en større sammenheng og kan hoste opp et godt argument for at SAS skal opprettholde, eller helst øke servicenivået, når SAS Airline isolert sett ikke har tjent penger siden de fleste forumister...
  13. K

    Røros tar på seg halve skylda

    Re: Røros tar på seg halve skylda Er det forskjell på vektere og andre mennesker da?? De har vel like gode forutsetninger til å gjøre jobben som andre, bare de får nødvendig opplæring....
  14. K

    Norwegian i Aftenposten

    pluss de som veldig ofte står opptil flere timer på OSL i påvente av flyging. flyene tjener penger i lufta, ikke på bakken, og da blir lav utnyttelsesgrad tilsammen mange fly........
  15. K

    Finnair vil innføre kredittkort-tilegg

    Re: Finnair vil innføre kredittkort-tilegg Skal bli interessant å se når SAS bare blir nødt til å innføre det første gebyret, de trenger jo sårt penger i kassa snart.........
Back
Top