Recent content by Convair

  1. C

    Ny Wizz Air-base: OSL og norsk innenriks - nettverk og operasjoner

    Re: Wizz Air med «overraskende satsing» i Norge Hvor sannsynelig er det at Wizz samler seg på OSL? Kommer de til å flytte rutene fra Torp?
  2. C

    Corona-faste flypratere og refusjoner (kun relevante poster ifbm. konkrete saker)

    Hei. Vi har en ungdom med SK4113 fra Bodø til Oslo i dag. Da vi booket var avgang fra BOO kl 1435, men da innsjekk åpnet var avgangen endret til 1925. Kan ikke se å ha blitt varslet om denne endringen, men SAS-support endret smidig til en tidligere avgang. Men, av ren nyskjerrighet, er det noen...
  3. C

    Singapore-destinasjons-tråden

    Re: Singapore og hoteller der Naumi hotel ligger rett bortenfor Raffles. Kjempeflott hotell som anbefales.
  4. C

    SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair)

    Re: SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair) Jeg ser at ruten er oppdatert med flytype sent i år - men det er ikke mulig å bestille SAS pluss. Noen som vet når vi kan vente oss oppdaterte priser?
  5. C

    Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v. (2008-2018)?

    Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.? Hei. Var på tur med Norwegian i går, og reisen til London ble 4,5 timer forsinket på grunn av tekniske problemer med flyet. Vi var to voksne og 1 spedbarn på fanget i reisefølget. Er det noen som vet om vi har krav på full kompensasjon for alle...
  6. C

    Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper (StarAlliance)?

    Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Takk. Glemte å presisere at det er Ethiopian hele veien fra Oslo....
  7. C

    Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper (StarAlliance)?

    Re: Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper? Hei. Jeg forsøker å regne ut hvor mange poeng jeg vil opptjene på en reise med Ethiopian til ADD i business. Det er med mellomlanding på ARN, hvordan vil da utregningen skje? Er det OSL-ARN=240miles + ARN-ADD=3660, totalt 3900 * 200%...
  8. C

    Auckland–Tonga–Eua–Tonga–Auckland

    Re: Auckland–Tonga–Eua–Tonga–Auckland Herlig rapport. Tonga er virkelig et sted i en egen klasse.... Hadde gleden av å besøke Va`vu i fjor. Det eneste som skapte litt frustrasjon er mentaliteten med at de svarer det de tror du vil høre...
  9. C

    EuroBonus - doble grunnpoeng

    Høres bra ut, men jeg får ikke linken til å fungere (blir sendt til startsiden sas.no)
  10. C

    Visum/passregler hovedtråd (del 1)

    Re: Her trenger du visum Lite oppdatert virker den også. De har ikke fått med seg at Vietnam har ambassade i Oslo som fikser visum (ved lengre besøk).
  11. C

    Oslo–Frankfurt–København–Bangkok–Auckland–Bangkok– København–Oslo

    Re: Oslo–Frankfurt–København–Bangkok–Auckland–Bangkok– København–Oslo Hva synes du om Tonga? Var det Chathams Pacific du fløy med? Hadde gleden av å fly deres Convair til Vavau i fjor.... Spennende tur gitt.
  12. C

    Den store punklighetsdiskusjonen

    Re: DY - OSL's mest punktlige Mulig jeg er teit, men på OSLs statistikk er det da flere selskaper med punktlighet på 100% (Czech Airlines, Thai Airways mm). Er ikke disse da mest punktlig på OSL? :)
  13. C

    SAS Oslo - New York

    Spennende nyhet fra SAS idag: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10033706 "- Det er en glede å kunne si at vi gjenåpner Oslo - New York fra 28. mars 2011, sier Kamark til VG Nett."
  14. C

    Business - class innen Europas grenser, hvem foretrekker dere ?

    Mulig jeg er på litt tynn is her, men har ikke BMI 2+2 seter også i Europa?
  15. C

    Business - class innen Europas grenser, hvem foretrekker dere ?

    Swiss har en styrke i gode tilbud i business. I tillegg levere de gode tjenester, det er i alle fall slutt på plastbestikk der. Hadde SAS klart å matche Swiss sine Business Saver tilbud hadde de nok vært foretrukket ved flere anledninger.
Back
Top