Business - class innen Europas grenser, hvem foretrekker dere ?

Takk for mye gode tips og råd i denne tråden:) Hvor går grensen i flytid før for eksempel SK tryller frem et varmt måltid ? Jeg har skjønt at LH er "cold cut" spesialisten for øyeblikket. Er det noen som har reist med det som tidligere ble kalt for SAS DK/SE (på business altså), og hvordan er servering/servicenivå i forhold til vår hjemlige avdeling ?

Doll,
Du tittar enbart på "Premium Service" vilket är ett koncept som erbjuds på en rad typ "arabländer" (Cairo, Amman osv). Inom Europa är det enbart "middle seat blocked" eller som OS kallar det: "Reserved for your comfort".

Takk for mye gode tips og råd i denne tråden:) Hvor går grensen i flytid før for eksempel SK tryller frem et varmt måltid ? Jeg har skjønt at LH er "cold cut" spesialisten for øyeblikket. Er det noen som har reist med det som tidligere ble kalt for SAS DK/SE (på business altså), og hvordan er servering/servicenivå i forhold til vår hjemlige avdeling ?

Jeg var for nyligt med SAS "Danmark" til LHR og her var der et ganske fremragende varmt måltid. Noget af det bedre jeg har fået på Europa-biz i lang tid. Men mener også at SK har opgraderet servicen på enkelte høj-konkurrence-ruter, så de har varm med selvom flytiden ikke er så lang.

Back