YQ dump

Hvis sambaruten havde været mulig at booke i juni/juli, havde jeg helt sikkert taget en tur.

Glæder mig til at høre om flere YQ-dumps eller mistake fares. Lad os holde tråden levende!

Funker fint på Spagettiavdelingen sin egen søkeside. 283 Euro. Ikkje galt. Men det er jo en melkerute som virkelig mener noe da. Man er ikke så rent lite entusiast når man velger denne, he he he.

Men gleder meg villt til å lese TR'ene om det er noen som orker.

Jeg får ikke gjort noe før feriepengene ramler inn og feriedagene jeg har søkt på er bekreftede. Så om dette blir borte så krysser jeg fingrene for at det kommer flere tips :)

Hvis man bytter ut byen som er delt i 2 av elven med byen med 5 ringer og det store øyet så finnes den turen priset til €363 (Kr. 2750).

Jeg har forstått såpass at man ikke bør ha noe med flyselskapet å gjøre slik at de kan oppdage feilen. Kan man risikere å møte opp til flighten også bli nektet ombordstigning når de ser prisen?

I November kan man reise fra den 5. største byen i en Bundesrepublikk til Karnevalsbyen med retur til byen med fem ringer (som avsluttes i dag) for 2846 kr. Mellomlanding begge veier i spaghettiland.

Eller 1. til 8.

Eller bare prøv deg fram med forskjellige byer i spagetti-selskapts nettverk. Det ser ut til at det er flere muligheter på multi-city turer. Det er bare å prøve seg fram.

Back