YQ dump

LX P-cl prisen er filet OSL-BKK også, nettopris 10 530 kr. Salg tom. 30JUN for reise 01JUN-31AUG, siste retur 07SEP.

Vet ikke om man finner ava i P-cl...

AUG/SEP/OKT iallefall...

BCN/MAD/CPH-ZRH-PEK-ZRH-BCN/MAD/CPH LX 320+330 i Y: 4050kr tur/retur
CPH-ARN-PEK-ARN-CPH SK320 + CA330 i Y: 2448kr tur/retur

(en longhaul i CA Y må vel være tidenes mareritt på vinger, men billig er det)

Last edited:
Har lese nokre enkle introduksjonar og berre prøvd meg litt fram, men det stoppar opp med teknikken i ITA hos meg.

Prøver t.d. ei rute t/r BGO-BKK med KL, men når eg skal leggje på eit 3X-segment i multi-city-søket får eg null treff uansett kva eg prøver. Ifølgje sida eg las på skal ein jo kunne leggje på omtrent kva som helst, også ruter i andre alliansar. Er det KL som er strenge på dette eller er det noko eg gjer feil?

Har lese nokre enkle introduksjonar og berre prøvd meg litt fram, men det stoppar opp med teknikken i ITA hos meg.

Prøver t.d. ei rute t/r BGO-BKK med KL, men når eg skal leggje på eit 3X-segment i multi-city-søket får eg null treff uansett kva eg prøver. Ifølgje sida eg las på skal ein jo kunne leggje på omtrent kva som helst, også ruter i andre alliansar. Er det KL som er strenge på dette eller er det noko eg gjer feil?

Men er det et 3. segment med KL fra BGO-BKK da? Regner med at siden du spesifikk ber om KL så får du kun KL. Hvilket 3. segment var du ute etter?

Back