jameson82
Flysitter
Si *riempimento al testo*Dette spagettiselskapet? Hører det til samme land som Pavarotti var fra?
Si *riempimento al testo*Dette spagettiselskapet? Hører det til samme land som Pavarotti var fra?
Av ren nysgjerrighet søkte jeg på priser til andre verdensdeler. Jeg fant en hyggelig pris til en by som Kina tok tilbake i 1997. YQ på denne turen er på 799 kr. Så spørs som det er et "godt tilbud" jeg fant.
Ca. periode? Avreiseby? Flyselskap? Kroner eller euro?![]()
Av ren nysgjerrighet søkte jeg på priser til andre verdensdeler. Jeg fant en hyggelig pris til en by som Kina tok tilbake i 1997. YQ på denne turen er på 799 kr. Så spørs som det er et "godt tilbud" jeg fant.
Et godt tilbud uten tvil, men ikke mer enn det. Ville heller slengt på en tusenlapp ekstra og flydd t/r OSL HKG med finnair. Mer behagelige (les: kortere) reisetider og du slipper å haike hjem fra Stockholm.![]()
Periode: 1. - 8. nov. 2012
Rute: Vertsbyen for ski-vm 2011 - byen Kina tok tilbake i 1997 - Knugens by. Begge veiene via byen som arrangerte Asialekene i 2006.
Forstår jeg det rett at det er eco+ til japan for 4418kr?
Generelt kan Y være eco eller eco+, brukes litt om hverandre av både folk og flyselskaper, uten at jeg har sjekket detaljene her.
Er det ikke bare SAS som bruker M om Eco, og Y om Eco Pluss? Det vanlige er vel Y for eco og Y+ for eco pluss så sant det ikke er SK.....
Grei pris i AUG/SEP?
ARN-ZRH-BKK-ZRH-ARN LX 320+340 i C: 11590kr tur/retur
Grei pris i AUG/SEP?
ARN-ZRH-BKK-ZRH-ARN LX 320+340 i C: 11590kr tur/retur
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.