YQ dump

nime

ScanFlyer Silver
Mange har sikkert fått med seg at det er mulig å få til en såkalt YQ/fuel dump på billettprisen ved valg av enkelte city pairs eller open jaws, noe som også diskuteres i stor grad på f.eks FT. Slike dealer postes ofte ganske kryptiske, for å unngå at flyselskapene 'retter opp feilen'.

Denne dealen fant jeg ved en tilfeldighet, og er kanskje litt mer aktuell for oss her i Europa. For å unngå at den forsvinner om noen vil benytte seg av den, så skriver jeg ikke oppskriften i klartekst:

Fra tulipanland via spansketrappen til soloppgangens land med retur til byen som er delt i 2 av elven Danube = 2580,- om du reiser med et spaghettiselskap :)

Blir det for kryptisk, så send en pm :thumbup

Noen spesielle datoer man finner dette på? Og er byen som deles av Danube den som har en flyplasskode som heter det samme som et kjent amerikansk ølmerke som man gjerne ser sammmen med ordet "light"?

Noen spesielle datoer man finner dette på? Og er byen som deles av Danube den som har en flyplasskode som heter det samme som et kjent amerikansk ølmerke som man gjerne ser sammmen med ordet "light"?
Ja, jeg glemte jo å skrive at du sannsynligvis finner denne prisen fra sept/okt tilogmed mars 2013. Du har gjettet riktig på flyplasskode :)

Vi har vel ofte plassert slike funn som dette i testforumet. Synd spagettien er i feil allianse, men prisen er et varp.

Takker for gode "dealer"
Hadde en flott tur til Colombia i fjord, men ein godpris herifra :)

Keep it coming :)

Fant denne jeg også, men da for 358 EUR. Dog ikke det selskapet jeg har hørt mest positivt om...

Dette var morro! Men nå klarte ikke jeg å forstå hva som ligger bak "Soloppgangens land". Har du noen flere hint?

Dette er vel i grunn en fuel dump - men ikke nødvendigvis et triks ala 3x, 1x, pinacle poke og andre - likevel a great find!!!

Tillater meg å dele en annen (riktignok ikke beste milage run - men fin for en tur):

Hovedstad på iberiske halvøy - til slavenes hovedstad i Brasil - til byen med spansketrappen = 2.118,- kr all in:-)
Tid: aug-des 2012
Iberisk selskap

Håper det startes en slik permanent tråd - jeg deler mer enn gjerne mer.

Mvh
Tordole

Åiåiåi. Her sitter jeg og fantaserer om en tur til Soloppgangens land og så kommer det enda et bra tilbud! Ikke lett dette her. :-)

by the way - reiser dere til soloppgangens land, og ønsker å se mer - så er det billige innenlands billetter med datterfirmaet til AK - fra 0,10 USD ai :-) - se hjemmesiden deres.
Offer ends i dag (3/6).

Mvh
Tordole

Hvilken søkemotror kan jeg bruke? Når jeg går på spaghettiselskapets hjemmeside så får jeg at det ikke går å sette opp en slik rute. Jeg ønsker å reise 20 aug-20 sep. Finnes den prisen da?

Back