Lennart ScanFlyer Rusty 31 Mar 2007 #1 Solstekt, men eller OK Attachments yllca 001.jpg 33.2 KB · Views: 5 yllca 002.jpg 55.1 KB · Views: 4 yllca 003.jpg 83.4 KB · Views: 4 yllca 004.jpg 87.9 KB · Views: 4 yllca 005.jpg 94.3 KB · Views: 4
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2007 #2 Bra du fikk dokumentert kjerra digitalt Lennart. Jeg holder meg fortsatt til slides som du vet. Gammel vane vond å vende.
Bra du fikk dokumentert kjerra digitalt Lennart. Jeg holder meg fortsatt til slides som du vet. Gammel vane vond å vende.
Lennart ScanFlyer Rusty 31 Mar 2007 #3 Originally posted by OJB Bra du fikk dokumentert kjerra digitalt Lennart. Jeg holder meg fortsatt til slides som du vet. Gammel vane vond å vende. Click to expand... Sånn er det bare OJB. Er så sant som det er sagt . Du sto vel ved vakta du ?
Originally posted by OJB Bra du fikk dokumentert kjerra digitalt Lennart. Jeg holder meg fortsatt til slides som du vet. Gammel vane vond å vende. Click to expand... Sånn er det bare OJB. Er så sant som det er sagt . Du sto vel ved vakta du ?
G G-COLE ScanFlyer Gold 31 Mar 2007 #4 Bra bilder det der ! :clap -Så nå har du fått begge de nye A320 ! -Kunne spandert litt mer farge på de her, litt tamt med alt det hvite og det oransje virker litt lite.... En annen farge hadde kansje vist mer ?
Bra bilder det der ! :clap -Så nå har du fått begge de nye A320 ! -Kunne spandert litt mer farge på de her, litt tamt med alt det hvite og det oransje virker litt lite.... En annen farge hadde kansje vist mer ?