Takk for svar.
Er check-in gebyret på mye da? Er håndbagasje gratis?
Vurderer en tur fra TRD til GDN, og den turen er jo bare på ca. 2 timer, så comfort betyr egentlig ikke så mye.
Kom dårligst ut i Aftenpostens lavpristest:
http://www.aftenposten.no/reise/article3272329.ece
Reiste med Wizzair i midten av april til Gdansk. Eneste jeg har å utsette på flyturen, som tok 1t 40min, var benplassen. Den var mildt sagt dårlig! Jeg er 186cm høy, og satt med knærne klistret i seteryggen foran meg. Så neste gang jeg reiser med Wizzair skal jeg betale for ekstra benplass, det er helt sikkert![]()
Vi planlegger en reise med Wizzair om 2 uker. Nå har vi prøvd i flere dager å bestille bilett men får ingen bekreftelse etter at vi har gått gjennom alle steg med å legge inn kortopplysninger. Kan det at vi har Visa Debet være problemet? Føler at dette begynner å haste da vi drar hjemmefra om 2 dager.
Vi lurer også litt på dette med Håndbagasje på 42x32x25cm. Hva viss vi har en liten sekk som er litt for stor, men som enkelt kan dyttes ned til å komme innenfor kravet. Hvor Nazi praktiseres dette regelværket?
Jeg synes også de har funnet på mye gebyr tøv de siste årene.
Kan ikke si jeg synes forskjellen til Ryanair er veldig stor mer.
Uansett helt ok på en time eller to til øst Europa.
Det er ikke tøv, bare en (annen) måte å tjene penger på. Synes det er helt greit, det er totalprisen som gjelder. De kommer gang på gang under halv pris av både SK og DY på mine GDN turer fra SVG. .
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.