Fingra av fatet, din slask!![]()
Du må nå være enig i at det hadde vært en besnærende tanke. Tenk å kunne utvidet med 20stk A320 på innland med H20QR config. DET hadde vært noe det ! :lol: Kjos hadde vært sjanseløs!
Fingra av fatet, din slask!![]()
Braathen vil kjøpe Widerøe
Kan bli historisk comeback i flybransjen.
http://e24.no/naeringsliv/braathen-vil-kjoepe-wideroee/20300686
Kult med Braathens navnet, og de har vel fly i bestilling også...
Spekulerer de enkelte beilere nå i konkurs eller ikke. Vil det kunne påvirke prisen?
Kan DAT komme på banen og, eller er ikke de aktuelle?
Jeg husker hvilke grep G.Braathen gjorde i Braathens da keg jobbet der. Var vel ikke akkurat vellykkede ting ham gjorde.
Denne Braathen hadde aldri noe han skulle ha sagt i Braathens, det var broren Erik det !!
Widerøe er svært veldrevet, og CASK har sunket med flere prosent både i 2009, 2010 og 2011. I 2011 hadde de en EBT på 430 mill. Utspillene fra Braathen kan vel således tolkes som et forsøk på å senke prisforventningene i forkant av forhandlinger. Malmø Aviation gikk med rundt 40 mill overskudd i 2011, noe som er mindre enn årets Q1 i Widerøe...Noen som sitter med CASK tall (og evt utvikling) fra WF?
Noen som sitter med CASK tall (og evt utvikling) fra WF?
Kan DAT komme på banen og, eller er ikke de aktuelle?
Per G Braathen har endel fornuftig å komme med i denne artikkelen i Aftenposten.
http://mobil.aftenposten.no/okonomi/--Jeg-har-vart-fair-som-eier-7047806.html
Merk også at ikke forventer en avklaring med det første
Lover bra med en mann som uttaler i det første intervjuet at piloter tjener for godt.......
Og det er jo greit han er ærlig. Ny eier vil nok se på kostnader og lønn uansett hvem det er. På den annen side, en kjøper som sier at pilotene tjener for lite ville jeg ikke sett på som seriøs.Det har hvem som helst lov til å mene.
Derimot er det intet hinder for at han kjøper selskapet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.