• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøe-sjokkert

Re: Widerøe-sjokkert

Jeg tenker automatisk : skitt så heldige jeg og BSSW var som uten problemer fikk mat, taxi og overnatting hos WF Brønnøysund ved kansellering pga vær.

Eventuelt så tenker jeg at disse tingene må være uhell/glipper som skjer en sjelden gang og bestandig ender opp i avisa - særlig de tilfellene hvor det baller på seg i latterlige dimensjoner.

Glipper skjer vel hos alle flyselskap, og disse her har jo vært maks uheldige.
Er jo av og til sånne saker i avisen, men Polaris er jo et eksempel på at det som oftest går bra når flyet blir innstilt.
Tviler på at WF for noe dårligere rykte av dette.
På den andre siden så er det meget skjelden man hører om de som får hjelp når ting går skeis.

Glipper skjer nok, og disse har sikkert vært uveldig uheldige.
Men, hvorfor er det de som må kontakte kundeservice, for å få ordnet opp? Er det slik at det er kunden som skal måtte være den parten som viser initiativ når slikt har skjedd? Ville det ikke faktisk vært mer neturlig at selskapet tok kontakt med kunden og ordnet opp?

Hadde det kommet i avisa om en bussrute ble innstilt pga snøras på veien og ikke alle som skulle reise med den fikk mat, hotell og alle service de mente å ha behov for?

Jeg tenker automatisk : skitt så heldige jeg og BSSW var som uten problemer fikk mat, taxi og overnatting hos WF Brønnøysund ved kansellering pga vær.

Eventuelt så tenker jeg at disse tingene må være uhell/glipper som skjer en sjelden gang og bestandig ender opp i avisa - særlig de tilfellene hvor det baller på seg i latterlige dimensjoner.

Morsomt om du hadde klart å tenke sånn angående Ryanair også:rolleyes:

Back