Hva har de tenkt å modifisere på disse siden det tar såvidt lang tid?
Klart det tar tid å bygge om fra Q400 till A380.... Hehe. Nei jeg vet faktisk ikke akkurat hva som skal gjøres. Sikkert masse små ting som tar lang tid.
Klart det tar tid å bygge om fra Q400 till A380.... Hehe. Nei jeg vet faktisk ikke akkurat hva som skal gjøres. Sikkert masse små ting som tar lang tid.
Jeg sitter heller bakerst i en Q400 enn i en CRJ også, ja.Dei få gangane eg har reist med CRJ synst eg det er meir plagsomt med den høyfrekvente lyden frå motoren, i allefall om ein set langt bak. Flytida er jo eit poeng.
Kanskje de skal bygges om og oppgraderes til dvs nytt interiør m.v. så de blir på linje med de nye Q400ene?
Er det ikke det samme interiøret i de nye Q400 som i de gamle, da?
Q400 har vel en periode blitt levert med nye hattehyller og LED-belysning i taket. Baltic har hvertfall det, tror WF også har det (hvertfall var det noen med "grønn logo" som nevnte det)
LED stemmer i hvert fall. Om det er nye hattehyller tør jeg ikke si. Setene er i hvert fall lik (de samme?) som før.
Men Malev hadde 4 Q400 som er ex-SAS. Hvilke individer skal til WF, og hva skjer med det siste flyet?
Er det ikke noe forskjell i det elektriske systemet på SAS (som hadde noe eget) og det som finnes i WF-sine fly? Skal de gjøres noe her, eller er det allerede gjort noe?
Fløy med en Ex Malev kaptein her om dagen. Ifølge han var disse flyene i ganske dårlig stand. Noen som vet mer om dette?
Dash 8 -402 4054 LN-RDV Wideroe ferried 08feb13 TRF-EIN, Malév cs, for paint ex HA-LQA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.