Det blir Q400, ikke noe CRJ. Vedder 100-lapp! Og da snakker vi ikke om en Q400XL, men dagens Q400.
CK gode venn, you are indeed miles off target. Det stemmer at vi har sagt at 3-4 -300 skal inn, men ingen kontrakt er signert. Klokken 0828 den 18dec kom det beskjed fra .............. Mere sier ikke jeg på nuværende tidspunkt.![]()
skal jeg være litt slem med mine gamle WF-kolleger Olebno og KGS, så tror jeg dere tar feil. Q400 kommer IKKE tilbake i WF-farger, og jets blir det heller ikke. WF får flere Q300, overtar med tid og stunde F50-operasjonene til SAS, mens SAS flyr Q400-rutene med CRJ, dvs exit WF fra TRD-CPH, ABZ og muligens deler av priduksjonen på TRF. Omrokkering av rutesystemet er long over-due.
Å innføre Canadair CRJ i WF vil bli omtrent de samme for SAS-pilotene som om SAS-styret hadde besluttet å overføre SAS Norge sine 737-600 til WF.
Piloterne i et selskab skal da vel ikke bestemme hvad ledelsen i et andet selskab foretager sig! Hvis det sker er "ledelsen" i SAS sgu da ikke deres løn værdHadde ikke SAS pilotene raslet med sablene allerede hvis de hadde så mye i mot at WF skulle operere CRJ?
Den dagen WF opererer jet...... da parkeres flyene til SAS.
Den kamelen svelger ikke SAS flygerforening uten en helvetes kamp.....og de har svelgt en del kameler de siste aarene.
Den der må du utdype litt du....Hva i alle skal SK Flygerforening kunne ha å si av betydning i denne saken? Og hvilke kameler mener du er svelget de siste årene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.