Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Sjekk ankomsten på flighten .. ligger et par billigflighter der med VELDIG lang connection underveis ...

Sjekk ankomsten på flighten .. ligger et par billigflighter der med VELDIG lang connection underveis ...

oida. ser nå at flighten hadde forandra seg fra søket jeg gjorde før idag.. Beklager min feil..

Ser ut til at wf.no ikkje har fått med seg alle detaljane iom. at SAS har ruter med ATR enno. Det kjem vel!

Attachments

• wf.no_ATR.png
    wf.no_ATR.png
    18.3 KB · Views: 565

HAr det skjedd noe nytt med nettsidene til WF i det siste??
Skulle sjekke noen priser i dag og det ser ut som at FireFox og AdBlock med flere har gått drastisk til verks..

Attachments

• Wideroe.jpg
    Wideroe.jpg
    55.7 KB · Views: 556

Sjekk igjen ;)

Nett den responsen og responstida eg forventa. Meget bra :).

HAr det skjedd noe nytt med nettsidene til WF i det siste??
Skulle sjekke noen priser i dag og det ser ut som at FireFox og AdBlock med flere har gått drastisk til verks..

Dette ser eg også. Framsida blir bra med AdBlock avslått ja.

Dette ser eg også. Framsida blir bra med AdBlock avslått ja.

Ble straks bedre, men da kom FlashBlock og spente bein unna den nye reklamebanneren til WF, jaja, first world porblem..

Attachments

• Wideroe.png
    Wideroe.png
    204.9 KB · Views: 556

WF bør vel strengt tatt ha en side som tåler ad-block. Jeg nekter å slå av ad block for å kunne bruke en side...

Skjermbilde 2014-10-30 kl. 15.10.00.png

WF bør vel strengt tatt ha en side som tåler ad-block. Jeg nekter å slå av ad block for å kunne bruke en side...

Det har tidligere også tidvis vært en del funksjonalitet som ikke funker med ad-block o.l.

Det har tidligere også tidvis vært en del funksjonalitet som ikke funker med ad-block o.l.

Har funket som bare det i lange tider nå...
Kjenner at jeg blir litt ugrei når jeg må slå av AdBlock for å bruke en nettside, da er den per definisjon skrot i mine øyne...

Eg ser eit plagsomt problem med mobilversjonen. På fly i rute hoppar sida ofte til toppen når ein driv å les og scrollar nedover. Eg vil tru det er fordi eit eller anna driv og lastes i bakgrunnen. Det kan gjerne skje fire fem gangar på rad før det roa seg. Ein rekk akkurat å finne det ein skal sjå på og så vips til toppen.... Må jo ha orden på fly i rute når ein skal på tur med sas og har flyveksling på OSL... :)

Jeg tror jeg ser hva det er .. det ser ikke ut som det er oppdatering, men siden hopper til topps når man beveger siden oppover, selv om det bare er en liten millimeter ..

Skal informere programmøren ..

Etter at SAS informerte om endringer på oppjening på Eurobonus for noen dager siden, har vi gjort noen justeringer på wf.no for bedre å ivareta bookingdialogen og la våre kunder ha et valg om de vil betale noen kroner ekstra for å få ekstra poeng.
Første steg ble lansert i morges, ved at Economy er delt i to såkalte "Fare Families"
Eco Low og Eco High, som på de ruter der det kan opptjenes poeng lar kunden selv bestemme om de vil gå opp et lite steg for å få 500 istedet for 250 poeng.
Sjekk gjerne ut og gi oss tilbakemelding.
Første oppdatering inkluderer innlandsreiser i Norge, ettersom dette er kjernemarkedet for WF, men det kommer flere oppdateringer med utlandsreiser snart

Det ser jo greit ut det der, så blir det opp til hver enkelt å finne ut av hva man vil bruke pengene på.

Det skal bli spennende å se hva VIA Egencia kommer opp med, som vi bruker her på bruket, og her er det billigbillig som gjelder, så jeg tror jeg vet svaret...

Attachments

• WF.png
    WF.png
    105.4 KB · Views: 113
Back