• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøe Dash 8-300 modell

Re: Widerøe Dash 8-300 modell

Hei jeg lurer på hvor dere finner dem. Og hvor dere kjøper dem fra. Og hvis det er fra e-bay eller noe hva søker dere på for og finne slike fly.

Jeg fant min på ebay. Jeg bruker søke ord widerøe evt wideroe.

Når jeg er inne på ebay så går jeg videre til under kategorier som eks.: Collectibles > Transportation > Aviation > Airlines og legger inn søke ord eks SAS, norwegian osv osv.

Søking på ebay (og internett generelt) fungerer som regel sånn: Man skriver inn det man søker etter, enkelt og greit.

I dag ankom mine to nye modeller. Veldig god fornøyd med å få tak i den Busy Bee/VLM saken, veldig spenstig ;)

Bilder:
DSC_6495.jpg

DSC_6494.jpg

DSC_6493.jpg

DSC_6492.jpg

Enjoy ;)

Back