Widerøe bestiller Embraer E190-E2 - (Launch Customer)

Re: Widerøe bestiller Embraer E190-E2 - (Launch Customer)

Likhetstegn mellom WiFi og tjenester som medfører produksjon/konsupsjon av lyd og bilde vitner om begrenset innsikt i hva WiFi brukes til.

Så sant, så sant, men hva er konsupsjon?

Nei, det er nettopp da du får blod på en tann..;) Men tror vi skal la munnhygiene og stolstikking ligge og komme oss tilbake til WF E2, ellers kommer moderatorene og kaster oss ut..!

Melding fra moderator:

Da avslutter vi diskusjonen om ordtak og hva man synes om WIFI, slik som KnutW nevner. Den er lite relevant for denne tråden. Tilbake til Widerøe og E190-E2.

Melding fra moderator:

Tilbake til Widerøe og E190-E2.

:up:

16807629_10154100821606036_6473716159223201389_n.jpg

@LN-MOW: Er det kontrakten med Embraer som ligger signert ved siden av modellen..?:D Får håpe Herpa eller noen andre etterhvert produserer en i 1:200 som ikke koster ti-talls millioner dollar!

I wish ..... de hadde til og med egen vekter til å passe på den... :mol
Jeg antar at de kjenner deg alt for godt :p

Attachments

• DSC_0282.jpg
    DSC_0282.jpg
    84.3 KB · Views: 1,936

Ryktet har nok gått foran meg, ja .... :D

Skal forøvrig tilbake til Seeheim i oktober .... kanskje de har fått en 747-8 ..... ?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ryktet har nok gått foran meg, ja .... :D

Skal forøvrig tilbake til Seeheim i oktober .... kanskje de har fått en 747-8 ..... ?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Var den modellbutikken i Sveits det?

Nytt livery? Bare for Embraerne eller skal alle få det? Ser ut som LN-WEA blir registreringen på første

8d46e3e0bc759b2e88eeb27f66e01ab8.jpg

Det var jo grusomt kjedelig i forhold til hva de har i dag

Antar det fortsatt er uvisst hva som er første flyvning og når billetter legges ut?

Det var jo grusomt kjedelig i forhold til hva de har i dag

Tror jeg er litt uenig der. For all del, dette er ikke det mest spenstige jeg har sett, men det er ikke dagens heller. Derimot får dette forslaget her med grønn hale og grønne motorer, langt bedre frem Widerøes farge, som strengt tatt en grønn og ikke hvit. Det matcher også bedre logoen deres på bakken. Måken kunne dog vært litt større

Last edited:

Så de har gått bort fra dette mønsteret?

01-wideroe-emb190e2-Embraer.jpg

Attachments

• 78989B52-1503-447E-98E4-7204DC403344-188-000000462D87426E.jpeg
    78989B52-1503-447E-98E4-7204DC403344-188-000000462D87426E.jpeg
    91.3 KB · Views: 1,029

Antar det fortsatt er uvisst hva som er første flyvning og når billetter legges ut?

Tror jeg er litt uenig der. For all del, dette er ikke det mest spenstige jeg har sett, men det er ikke dagens heller. Derimot får dette forslaget her med grønn hale og grønne motorer, langt bedre frem Widerøes farge, som strengt tatt en grønn og ikke hvit. Det matcher også bedre logoen deres på bakken. Måken kunne dog vært litt større

Minner veldig om Air Turkmenistan

Regner med at det blir nytt livery ja, ser det mønsteret som er under måsen på halen, har også sett det på et par av selskapets biler i Bodø, samt at logoen ble endret på skjermene inne på flyplassen, til hvit logo på grønn bakgrunn, lik den som sees på halen på bildet.

Selv om kroppen blir eurohvit så er grønnfargen de nå skal bruke mye freshere/klarere. Jeg tror den skal få en tommel opp:-)

Noe av grunnen til det nye liveryet er at man slipper flere dager nedetid ved lakkering pga kompliserte mønsterrapporter over luker og dører. I utgangspunktet foreløpig kun for E2, men hvem vet...

Last edited:
Back