WIAS med rekordoverskudd

Grattis :cheers:

Jeg kan stolt tilstå at jeg stod for hvertfall en 13-14.000 av de kronene :D

Det er bare å ta av seg hatten å gratulere. Wias imponerer fra A til Å.

Well done Farmer! :nor

Gratulerer! :)

Grattis :cheers:

Jeg kan stolt tilstå at jeg stod for hvertfall en 13-14.000 av de kronene :D

Antar du mener av omsetningen og ikke resultatet? Hvis ikke bør du få på plass en storkundeavtale med Farmer;)

Tror nok at Scanair-forumet genererer en ikke ubetydelig andel omsetning for Farmer & Co i løpet av et år så mye reiseaktivitet som det er her;)

Gratulerer med et flott resultat og måtte det bare fortsette (og etterhvert bli mulig å få bestilt billetter med AY, AA, NZ osv gjennom WIAS :D). :nor

Jeg biter meg merke i syke-statistikken. Bare 16 sykedager når det er 18 ansatte? Hvordan har de fått det til?

Så her er det mer enn bare økonomien som er på rett kjør... :up:

Antar du mener av omsetningen og ikke resultatet? Hvis ikke bør du få på plass en storkundeavtale med Farmer;)

Kan godt hende.. Det var hvertfall så mye penger jeg brukte hos WIAS i fjor på flybilletter.. Om det kalles omsetning eller resultat aner jeg ikke.. ^_^

Men jeg må innrømme at det skyldtes mest fordi moderselskapet (SAS) ikke hadde nettsider som lot meg bestille det jeg ville med de. Det er jo imponerende, når sas.no kun vil selge meg billetter med Widerøe (TRF-CPH), mens WIAS lar meg velge og vrake blant alle avgange til både WF og SK mellom OSL\TRF og CPH (ifm. SEA-turen) :rolleyes:.

Har ikke Farmer fått med seg deter finanskrise, nedgangstider og sånt? Dette er jo ikke i tråd med hva resten av verdenen gjør i disse tider. ;)

Graulerer! :)

-A

solidarisk som han er, deler han vel ut pengene til de kriserammede delene av konsernet! ;-)

Grattis til Farmer, Egil og MOW (og alle de andre dyrene i Mosjøen!) GODT JOBBET

En Odd(e) gjeng der nede i Mosjøen: Ikke er de like velstriglet og blanke i lakken som på diverse SAS-hovedkontor, og så tjener de penger i tillegg! ;) Gratulerer så mye fra Polarsirkelbyen!

Det er hyggelig å se i disse tider at det går godt for noen og i særdeleshet WIAS her.
Det er bare å gratulere og ta av seg hatten for dette resultatet.:nor

Gratulerer så mye også fra Manchester. Det står stor respekt av resultatet, og det som er veldig positivt overraskende er som andre nevner det særdeles lave sykefraværet (under en dag i snitt per ansatt...! Ikke mange småbarnsforeldre...?). :)

Jeg kommer til å fortsette å bidra med omsetning, slik jeg har gjort de siste årene. Ikke mange reisebyråer som er like effektive.

Gratulerer fra meg også !

Godt gjort!

Kan det lave sykefraværet ha noe sammenheng med tjenestegjøring ved avdelingskontoret i Jomtien ? ^_^

Back