• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wi-fi in the skies

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... paa vei tilbake. Ihvertfall over her.

WI-FI IN THE SKIES

Alaska Airlines: Testing wireless Internet access this summer

American Airlines: Testing service on 15 planes by midyear

Continental Airlines: Testing limited wireless next year

JetBlue Airways: Currently testing one plane offering limited Yahoo e-mail, IM chat and BlackBerry e-mail service

Southwest Airlines: Testing service on four planes in late summer

Virgin America: Testing service late this year

Source: San Francisco Chronicle research


http://seattlepi.nwsource.com/business/359173_wirelessflights16.html

.

.
 
SAS og Lufthansa hører nok på BA som mener at dette ikke er ønsket av passasjerene...
 
jeg tror av en eller annen grunn saa er ironi tastene paa EB's pc slitt ut....Naar LH og SK innfoerte Wi-Fi ombord, uttalte BA at detvar noe passasjerene ikke oensket...saa BA fulgte passasjernes oensker....akkurat som T5 ble planlagt:)
 
Var ikke bare BA som mente at dette var unødvendig - flere her på forumet var av samme oppfatning! Forstå det den som kan...
 
Var ikke bare BA som mente at dette var unødvendig - flere her på forumet var av samme oppfatning! Forstå det den som kan...

Tror du tenker på mobildekning, ikke trådløst internet.. Kan ikke forstå hvorfor noen synes det er unødvendig.

LH og SK er ihvertfall av den oppfatningen at det var et stort tap at Boeing ikke klarte å selge inn Connexion til nok flyselskaper at det ble butikk av den satsingen. Selv om tjenesten ofte var treg, var det utrolig populært. LH hadde 116 antall brukere pålogget på en flight som rekord!
 
Helt enig med deg Tommy...var bare ikke alle som var det - eller som kanskje ikke ville innrømme at SAS (og tildels Lufthansa hadde et meget bra produkt!)
 
Back
Top