WestJet Christmas Miracle

Så den på dagbladet.no nå nettopp. Utrolig kreativt og bra av WestJet. Smilte virkelig på slutten, spesielt når han gutten fikk seg et android-nettbrett! :)

HAHA - genial ... men kanskje litt vanskeligere å få gjennomført i praksis uten en Best Buy, Toys'R'Us og Walmart innen rekkevidde .. ;)

Å kopiere noe slikt blir imidlertid litt feil - man må komme opp med noe som folk ikke har sett før.

Skikkelig bra! Så vidt jeg husker gjorde KLM noe lignende for noen år siden vha twitter.

Genial reklame!
Min kone oppdaget den før jeg så denne tråden. Veldig positiv og varm video reklame for Westjet. Dette skårer de mye på på andre siden av "dammen".

Helt fantastisk bra!

Utfordret SAS og Widerøe på Twitter :)

Nå har jeg ikke peiling på Westjet's økonomi, men SK har vel ikke råd:(

PÅ den andre side, SK har allerede gjort noe lignende, ikke så overdådig, men allikevel

Bagagebånd blev til gavebånd

Torsdag den 21. november blev juleglæden skudt i gang ved bagagebånd 8 i CPH. Rejsende med SAS fra Chicago og San Francisco fik sig en glædelig overraskelse, da 130 gaver kom rullende op ad bagagerampen mellem kufferterne

Med alle de 'takk til' under credits, så tror jeg neppe de har betalt full pris for gavene heller .. ;)

Back