Originally posted by Cedlind
Når vi er inne på temaet, hva skal disse maskinene gjøre når de ikke flyr post, noe som er en stor del av dagen.
Om jeg regnet riktig, så snakker vi om 5 stk ATP, 1 BAe146 og 1 SF340, noe som betyr mye ledig kapasitet.
Vanlige fraktoppdrag rundtomkring?
Når vi er inne på temaet, hva skal disse maskinene gjøre når de ikke flyr post, noe som er en stor del av dagen.
Om jeg regnet riktig, så snakker vi om 5 stk ATP, 1 BAe146 og 1 SF340, noe som betyr mye ledig kapasitet.
Originally posted by Lowandslow
Er ikke postens folk som laster, de kjører kun lastebilene in til rampen. Der er det stuere fra widerøe som tar over jobben med å laste inn alle trallene med post.
Og erstattningen er vel CRJ?Originally posted by JohnnyEagle
SF40'en skal etter det jeg hørte fly i ca 2,5 uker, den er fra Golden Air og styrmannen er en jeg gikk på flyskole med og han avløses av en annen etter 1,5 uke som jeg også gikk på skole med... artig- artig
Får ønske "air sweden" lykke til med operasjoner i hele landet!
Originally posted by catocontrol
...og der dro han igjen. Tror ikke de skjønte helt dette med Harstad/Narvik/Eveneshumre humre...men hvem gjør egentlig det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.