Westair er igang med postflyging

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by Cedlind
At Posten prøver å få med mer post enn hva det er plass til i flyene er da for f**n ikke WestAirs feil?

Det står det vel noe om i anbuds doc, og kontrakt ; altså hvilken kapasitet som skal tilbys ?

Regner da med at alle her inne har lest anbudsdokumentet og kontrakten da ;)

Mulig jeg er naiv, men jeg går ut i fra at at WestAir stiller opp med den kapasiteten de skal iflg kontrakt/anbud.

Originally posted by TL

Evenes hadde vel vært det riktige navnet. Harstad har vel ikke mye med den flyplassen å gjøre heller.
Narvik og Evenes lufthavn tilhører vel Nordland fylke.det gjør vel ikke Harstad som ligger i Troms. Selv om Harstad ligger nærmest, er de ikke ekte nordlæninger oder g dermed ikke flyplass verdig i Nordland.....:D

Ligger ikke deler av rullebanen i Troms??

Originally posted by MountainDew

Ser at Benair blir ofte nevnt her. Bra at de også får fly for posten når ikke West Air får med seg alt. Har Benair fortsatt faste kontrakter med posten eller er det helt slutt på det etter West Air overtok kontrakten fra BUSK/Benair?
Håper fremtiden er travel også for Benairs flotte Caravaner :smile2

Benair flyr iallefall post fra Torp hver kveld ennå, så helt uten kontrakter kan de ikke være...:)

Originally posted by Tommy777

Originally posted by TL

Evenes hadde vel vært det riktige navnet. Harstad har vel ikke mye med den flyplassen å gjøre heller.
Narvik og Evenes lufthavn tilhører vel Nordland fylke.det gjør vel ikke Harstad som ligger i Troms. Selv om Harstad ligger nærmest, er de ikke ekte nordlæninger oder g dermed ikke flyplass verdig i Nordland.....:D

Det er vel bare noen av landingslysene nord for rullebanen som ligger i Troms?

Her finner man kart av Evenes kommune som også viser grensen til Troms: http://www.evenes.kommune.no/download.aspx?ID=62&ext=pdf&uid=3&download=true

Originally posted by Tommy777

Originally posted by TL

Er du Harstadværing og litt snurt?Evenes er vel det riktige navnet.......Eller

Originally posted by Cedlind

Mulig jeg er naiv, men jeg går ut i fra at at WestAir stiller opp med den kapasiteten de skal iflg kontrakt/anbud.

Det vet vel hverken du eller jeg.
Men det vi kan stadfeste er at noen... har dummet seg litt ut i startfasen.
Jeg holder meg til utsagnet til Tertit54 om at dette går seg til etter hvert, men jeg tror posten må gå bort fra disse idiotiske burene sine.
Lasting/lossing vil ta lengre tid å handle løst, men størstedelen av posten vil ihvertfall gå med.:smile2

Back