Washington D.C

Takk for en fin rapport! Mange fine bilder og godt skrevet. IAD ser ut som en by jeg må besøke. Litt kjipt å bli tatt for å være TSA, men ble en artig historie til ettertiden hvertfall ;)

Jeg reiste alene ja, hadde i utgangspunktet en reisekamerat men hun måtte trekke seg. Jeg valgte allikevel å reise siden jeg allikevel hadde booket flybillett.

Det var en veldig fin tur ja!

Helhetlig og velskrevet rapport - tusen takk for lesingen. Ser det var litt crowded på flymuseet, det samme var det da jeg var der.

Takk for at du delte denne opplevelsen med oss. Jeg koste meg da jeg leste den. Bra skrevet og mange fine bilder.

Takk for flott rapport, minner meg mye om D.C.-turen jeg selv hadde for noen år siden, og jeg tok også bilde av FAA før jeg kom til museet :lol:

Kanon rapport med kanon bra bilder, og bra skrevet. :D Kan jeg få en ny slik bra rapport takker for du delte denne, helt kanon gleder meg til neste. :D

Takk for en flott - og som nevnt av andre her - velskrevet rapport Cecilie.

Interessant reisemål, og mange fine bilder... :up:

Fin rapport! Såpass lang reise for kun 3 dager :) Ser ut som det blir WDC på meg også neste uke. Planlegger å dra innom der en tur å feire 4 juli. Tror det skal bli bra

Imponert over folk som drar på slike turer alene og faktisk får med seg ting, vet med meg selv at om jeg hadde dratt på en "turisttur" alene, så hadde det endt med litt trasking rundt og resten av kvelden foran tven på hotellet :P

e0d73c47.jpg

Åpen cockpitdør under cruise :p

Ser ut som vi var på samme fly her, Cecilie.
Det ser også ut som du har fått bilde av mitt hode der fremme på sete 6A.

Når det gjelder sete 11A så har jeg også fått dette ved en anledning, så derfor visste jeg om dette med manglende vindu da jeg valgte plass.....

Ser ut som vi var på samme fly her, Cecilie.
Det ser også ut som du har fått bilde av mitt hode der fremme på sete 6A.

Når det gjelder sete 11A så har jeg også fått dette ved en anledning, så derfor visste jeg om dette med manglende vindu da jeg valgte plass.....

Artig! Tittei!

Ja, jeg har unngått rad 11 siden den flighten :-)

Takker forøvrig for hyggelige kommentarer!

Back