Vouchers for å bli med i SAS-credits og code-share

Klgn

ScanFlyer Blue
Vouchers for å bli med i SAS-credits og code-share

Har fått to lounge vouchers for å melde firmaet inn i SAS-credits. Det står at de er gyldig i forbindelse med SAS group. Vi skal sammen med et vennepar til Singapore hvor vi mellomlander i CPH og så drar videre med SQ. Avgangen er code-share med SAS (SK8001). Jeg har EBG og tenkte å ta med venneparet også i loungen ved hjelp av voucherne. Er det noen som har testet ut hva som er policyen til SAS på disse voucherne? Er de strenge på at det må være SK-metall eller slipper vi alle fire inn på denne code-share avgangen?

Re: Vouchers for å bli med i SAS-credits og code-share

Mottok du voucherne per post eller epost -- og når kom de? Gjorde det samme før jul, og savner fortsatt voucherne.

De kom i posten for et par-tre dager siden.

Mine vouchers kom også for 2-3 dager siden. Du kan jo etterlyse de via kundeservice-chat?

De hadde visst kommet, var bare et sløvt familiemedlem som ikke hadde holdt øye med posten! Takk for alle svar.

Jeg har også et par av disse. Dessverre ikke så mange SK-flights ut av landet før utløpsdato... men skal sitte 6 timer på OSL før en DY-flight ut av landet. Sjekkes det at man har dagsaktuell WF/SK-billett, eller er det bare å legge frem voucheren og strene inn? Dette er en lørdag ettermiddag, så regner med at det er ganske stille.

(Alternativt kan jeg bruke voucheren på en 1:30 layover på Arlanda noen dager senere - da reiser jeg både inn og ut med SK.)

blazius - hva var utløpsdatoen på voucherne? (Mine er på vei til UK!)

Noen som vet om disse voucherene mottas i SAS-Loungen på LHR? Eller er det kun OSL/CPH/ARN?

We hereby invite you to a one-time complimentary visit in our SAS Business Lounge (sic) (excl. SAS Eurobonus Gold Lounge Arlanda Terminal 4).

Please hand this card to the Lounge staff.

Valid for one person through 31 MAR 2013 on SAS Group carriers only
(Flights operated by SAS/Wideroe)

Har sendt mail til credits-mailen om hvorvidt den kan brukes paa Heathrow, da det er av interesse for meg ogsaa (dvs. soestersen!). Tror dog det skal gaa greit.

Det var i alle fall ingen problemer med å bruke lounge voucher i SAS-loungen på ORD i fjor sommer.

Har meldt inn mitt eget firma nå nylig.
Noen som vet om man kan etterregistrere for å få credits?
Har ikke fått infoen fra SAS ennå, men måtte bestille reise allerede i dag.
Som statusløs, og reisende på m-klasse hadde det jo vært fint om det dukket opp en voucher eller to også.......

Har meldt inn mitt eget firma nå nylig.
Noen som vet om man kan etterregistrere for å få credits?
Har ikke fått infoen fra SAS ennå, men måtte bestille reise allerede i dag.
Som statusløs, og reisende på m-klasse hadde det jo vært fint om det dukket opp en voucher eller to også.......

Du kan etterregistrere CMP-koden på corporatesupport.no@sas.no hvis den ikke ble lagt inn da du bestilte billetten. Jeg tror imidlertid du må gjøre det før du flyr.

Fortsatt ingen som har peiling på om voucherne funker på codeshare?

De bør funke på codeshare med SQ, siden de også er en del av SAS-creditsprogrammet.

Noen som vet om disse voucherene mottas i SAS-Loungen på LHR? Eller er det kun OSL/CPH/ARN?

Fikk svar på dette i dag:

Hei,

Takk for din henvendelse og velkommen til SAS Corporate Support.

Ja du kan bruke de i SAS Loungen på Heathrow.

Med vennlig hilsen

Berit Kristin Martinsen
Corporate Support
Scandinavian Airlines

Back